Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, må forresten prøve å skaffe meg jobb i helgene vurderer postterminalen, men tror ikke de mangler noen.

6602051[/snapback]

 

Hva med en av dagligvarebutikkene? :D

6602073[/snapback]

Nei... Kundene kommer til å tro de blir ekspedert av en tolvåring, at en tolvåring hjelper dem etc. ... (er 16, men likevel...(1.60 høy forøvrig...)

Lenke til kommentar

@TSP: Kassejobb får man uansett ikke før man er fylt atten (øl & sigarettsalg). Men det er alltid behov for noen som kan fylle opp med varer, rydde på lager og slikt. Jobbet selv på Prix i Stavern fra jeg var tretten.

 

@Neppe: Er det noe problem da? I rette setting funker det bra!

Lenke til kommentar
@TSP: Kassejobb får man uansett ikke før man er fylt atten (øl & sigarettsalg). Men det er alltid behov for noen som kan fylle opp med varer, rydde på lager og slikt. Jobbet selv på Prix i Stavern fra jeg var tretten.

 

@Neppe: Er det noe problem da? I rette setting funker det bra!

6602101[/snapback]

Stavern er spøkelsesby... :p

Neida, men du har kanskje et poeng...

Lenke til kommentar
@TSP: Kassejobb får man uansett ikke før man er fylt atten (øl & sigarettsalg). Men det er alltid behov for noen som kan fylle opp med varer, rydde på lager og slikt. Jobbet selv på Prix i Stavern fra jeg var tretten.

 

@Neppe: Er det noe problem da? I rette setting funker det bra!

6602101[/snapback]

Stavern er spøkelsesby... :p

Neida, men du har kanskje et poeng...

6602111[/snapback]

 

Stavern er en spøkelsesby, med unntak av sommeren, da er det altfor mye folk der... Derfor jeg flyttet til Stokke :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...