Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Heldig der, for ungdommen plager ikke meg stort. Det har vel blitt endel bedre her siden episoden med knivstikking for noen år siden?

6601876[/snapback]

Tja... Har vel det, før det var det jo egen nazistklubb og noe slikt her også. Men så er det jo hele tiden noen som prøver å opprettholde vårt dårlige rykte, ødelegge noen busskur her og der, spurte ned gamle damer med vannflasker og egg, være mer ufordragerlig enn de i Vear på halloween, ting som det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig ikke stor peiling på Stokkes historie og hvorfor de har fått dårlig rykte, ei heller hvem som har gjort hva, hvor og når, men jeg har da både hørt og lest litt her og der.

Så jeg vet egentlig ikke så mye; bortsett fra at stokke har et dårlig rykte på seg og at det finnes grunner, gode grunner.

 

Jaja, fint med mange daglivarebutikker da... :ermm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Tror nok ikke Stokke er verken bedre eller verre enn andre plasser, men det er såpass lite at ryktene fort begynner å gå. Hadde ungdomstiden i Stavern, det var ikke noe bedre der... (Joda, sto vel for endel "faenskap" jeg også...)

 

Edit: Dagligvare ja, de lever av Brunstad/Smiths venner... :hrm:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Du pjokk99. Nå begynte jeg plutselig og tenke på de butikkene vi har samlet et sted i en kilometers omkrets (utgangspunkt i Rimi)...

Det er Rimi, Rema 1000, Meny og Kiwi right?

Har aldri skjønt hvorfor man skal ha 4 matbutikker så tett innpå hverandre...

 

edit: smith gir dem penger?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Du pjokk99. Nå begynte jeg plutselig og tenke på de butikkene vi har samlet et sted i en kilometers omkrets (utgangspunkt i Rimi)...

Det er Rimi, Rema 1000, Meny og Kiwi right?

Har aldri skjønt hvorfor man skal ha 4 matbutikker så tett innpå hverandre...

6601977[/snapback]

 

Sånn er det over alt, Mega, Prix, Ica, Joker, Rema, Rimi, Bunnpris og en sånn Maxi butikk på en kilometers omkrets.

Lenke til kommentar

Nei? Det er uantsett ikke så sammenlignbart syns jeg. Stokke er en liten kommune, i Andebu har de kun en matbutikk jeg vet om og på Sem er det bare to. Jeg ville ikke kalle det normalt at 4 butikker er så tett på hverandre på en så liten plass.

Lenke til kommentar
Noe er det godeste Herr Borgen som eier både Kiwi og Meny. Det var vel ett svar på Rema 1000 som plutselig dukket opp. Også må vi ikke glemme Statoil som selger ufattelig mange brød i helgene...

6601991[/snapback]

Også må vi ikke glemme de tre bakeriene/marcussen. Ei heller må vi glemme den kiosken ved den klesbutikken der. Det er ytterst få steder jeg ser flere matbutikker enn klesbutikker...

Lenke til kommentar
Nei? Det er uantsett ikke så sammenlignbart syns jeg. Stokke er en liten kommune, i Andebu har de kun en matbutikk jeg vet om og på Sem er det bare to. Jeg ville ikke kalle det normalt at 4 butikker er så tett på hverandre på en så liten plass.

6602006[/snapback]

 

Nå begynner vel Stokke kommune å nærme seg 6000 innbyggere, og det er ganske store byggeprosjekter planlagt for kommunen. Sånn sett så er det nok litt med tanke på framtiden både Rema1000 og Kiwi dukket opp... :hmm:

 

Edit: I tillegg til at Borgeskogen begynner å bli skikkelig stort...!

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...