Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg beklager, jeg rettet ikke det jeg skrev mot noen spesifike hvis det virket sånn.. 6601265[/snapback] No worries. Bare opplyste jeg. Har litt lyst til å ha HW-radio. Et artig prosjekt, kunne det vært. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jarmo: Hadde du vist hvor mye jeg skulle ønske jeg kunne ha sagt til den personen. Det er ikke tiss å bæsj ord, men det er mye annet jeg gjerne ville ha hatt muligheten til å kalt han. Jeg skal la det ligge Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 @Neppe: Godt ting ordner seg når flere får lest innleggene. Ikke noe hyggelig når det blir slik, og da er det bra noen tar saken seriøst! Spenningen i SO blir nesten i høyeste laget noen ganger, fikk ikke gjort annet enn å sitte på dataen igår ... (Skulle egentlig ommøblere igår) 6601251[/snapback] Nei det er ikke hyggelig, jeg er ikke den som hisser meg opp så mye, men det der gjorde med lynforbanna. Jeg synes det er synd at noen tror at alle i Norge kan bade med penger, at alle har mulighet til å betale flerfoldig tusen for å få tatt en utdanning. Håper ikke mange deler dette synet. Selv vil jeg glemme saken, han får bare sitte å tra at jeg er low-life saksbehandler i det offentlige, jeg stor trives å tipper jeg lever livet mye bedre enn han 6601274[/snapback] Det er det vel ikke tvil om at du gjør! @jarmo: Blir så bra stemning når du kommer med "dopet" ditt at jeg nesten klarer å rive meg vekk fra pc'en Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jarmo with his piiiiiills..... *sitte sløvt i en stol* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg får lyst på godteri når jeg ser Jarmo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Eller når du ser avataren/nicket hans? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg skal la det ligge 6601291[/snapback] That`s my Mann med stor M.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg får lyst på godteri når jeg ser Jarmo 6601308[/snapback] Jeg skal la det ligge 6601291[/snapback] That`s my Mann med stor M.. 6601316[/snapback] Får jeg godteri da ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Får jeg godteri da ? 6601344[/snapback] Neppe ! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Haha, bruker nicket mitt imot meg, så stygt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Nå har jeg en dårlig magefølelse. Ikke bra. Anyways, jeg vil også ha godteri. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Dårlig magefølelse for hva Marley ? Jeg har sånn Cactus lakerol Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Nå har jeg en dårlig magefølelse. Ikke bra. 6601371[/snapback] Problemer ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Dårlig magefølelse for hva Marley ? 6601374[/snapback] Aner ikke. Har bare på følelsen at noe er skikkelig galt. jarmo: Ingen nevneverdige. Endret 2. august 2006 av Marley Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Off kjipt. Det er ekkelt noen ganger ja Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Off kjipt. Det er ekkelt noen ganger ja 6601383[/snapback] Veldig ekkelt. Har sikkert noe med ei jente å gjøre. Alltid det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm, det bærer vel tilbake til biologiboka snart. Har lest i en to timers tid allerede. Måtte bare komme hit og slappe litt av, og se hva dere forumtroll holdt på med. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Som regel er det ikke no vettu Marley Men sant det, man får ekkel følelse når noe er på gang, serlig om det er noen nert deg. Rart egentlig. Jeg fikk sånn rar magefølelse den dagen pappa kollapsen grunnet stress. Lenge siden da, men husker det godt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Hmm, det bærer vel tilbake til biologiboka snart. Har lest i en to timers tid allerede. Måtte bare komme hit og slappe litt av, og se hva dere forumtroll holdt på med. 6601389[/snapback] Åh, hjertelig takk! Der minnet du meg på at jeg må lese til teoriprøva i morra. - Forresten, noen som vet hvor den online-testen er? <3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Som regel er det ikke no vettu Marley Men sant det, man får ekkel følelse når noe er på gang, serlig om det er noen nert deg. Rart egentlig. Jeg fikk sånn rar magefølelse den dagen pappa kollapsen grunnet stress. Lenge siden da, men husker det godt. 6601396[/snapback] Man føler at noe er galt, man aner bare ikke hva, ikke sant? Burde være litt mer sosial. Da glemmer jeg ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg