Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Neppe: Godt ting ordner seg når flere får lest innleggene. Ikke noe hyggelig når det blir slik, og da er det bra noen tar saken seriøst! Spenningen i SO blir nesten i høyeste laget noen ganger, fikk ikke gjort annet enn å sitte på dataen igår ... (Skulle egentlig ommøblere igår)

6601251[/snapback]

Nei det er ikke hyggelig, jeg er ikke den som hisser meg opp så mye, men det der gjorde med lynforbanna. Jeg synes det er synd at noen tror at alle i Norge kan bade med penger, at alle har mulighet til å betale flerfoldig tusen for å få tatt en utdanning.

Håper ikke mange deler dette synet.

Selv vil jeg glemme saken, han får bare sitte å tra at jeg er low-life saksbehandler i det offentlige, jeg stor trives å tipper jeg lever livet mye bedre enn han :)

6601274[/snapback]

Det er det vel ikke tvil om at du gjør!

@jarmo: :love:

Blir så bra stemning når du kommer med "dopet" ditt at jeg nesten klarer å rive meg vekk fra pc'en ;)

Lenke til kommentar

Som regel er det ikke no vettu Marley :)

Men sant det, man får ekkel følelse når noe er på gang, serlig om det er noen nert deg. Rart egentlig.

Jeg fikk sånn rar magefølelse den dagen pappa kollapsen grunnet stress. Lenge siden da, men husker det godt.

Lenke til kommentar
Hmm, det bærer vel tilbake til biologiboka snart. Har lest i en to timers tid allerede. Måtte bare komme hit og slappe litt av, og se hva dere forumtroll holdt på med.

6601389[/snapback]

Åh, hjertelig takk! Der minnet du meg på at jeg må lese til teoriprøva i morra. :)

- Forresten, noen som vet hvor den online-testen er? <3

Lenke til kommentar
Som regel er det ikke no vettu Marley :)

Men sant det, man får ekkel følelse når noe er på gang, serlig om det er noen nert deg. Rart egentlig.

Jeg fikk sånn rar magefølelse den dagen pappa kollapsen grunnet stress. Lenge siden da, men husker det godt.

6601396[/snapback]

Man føler at noe er galt, man aner bare ikke hva, ikke sant?

Burde være litt mer sosial. Da glemmer jeg ting.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...