Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Har ikke så god peiling på sånt, pappa får hjelpe meg med det, han veit litt, tror jeg Dama mi er på ferie tur, så skulle hun kjøpe gave til meg. Så sa jeg at hun skulle kjøpe seg noe sexy for meg isetdet Så nå har hun kjøpt seg sexy og gjennomsiktig undertøy Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 @alle de som kunne tenke seg å være radiovert: Det er absolutt ikke mange som passer i den rollen. En grei stemme har lite å si når det som blir sagt, ikke blir sagt på riktig måte. Jenter har, desverre, tendens til å snakke alà MESS-TV. Det e svært slitsomt. Det man må huske er at man må ha en bred musikksmak. Folk som digger kun heavymetal kan absolutt ikke verte. 6601171[/snapback] Me me me! Pick me! Spøk til side: jeg passer perfekt under den beskrivelsen Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Velkommen til SO5 C@sh Takker for all støtten. Kan informere dere om at moderatorene kanskje kommer til å trekke tilbake advarselen min! 6601119[/snapback] Så bra. Derfor Ueland har vært endel her idag da... Advarselen var absolutt ikke fortjent! (imho) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 La merke til at Ueland hang her en god stund i går, sikkert på grunn av "personangrepet". Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Advarselen bryr meg lite, prinsippet bryr meg mye! Kan også nevne at en del moderatorer har gitt støtte Endret 2. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 La merke til at Ueland hang her en god stund i går, sikkert på grunn av "personangrepet". 6601195[/snapback] "Personangrep" ja. Mer svar på tiltale, er overbevist det var bevisst provokasjon, så jeg håper advarselen blir overført til en annen bruker... Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Ingen planer for i dag! Får høre med noe folk om de skal noe... Dere da, skal dere sitte her i hele dag, eller er det noen som skal noe spesielt? 6601129[/snapback] Jeg skal vaske mopeden før noen skal komme å se på den. Så skal jeg på jobb. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 La merke til at Ueland hang her en god stund i går, sikkert på grunn av "personangrepet". 6601195[/snapback] "Personangrep" ja. Mer svar på tiltale, er overbevist det var bevisst provokasjon, så jeg håper advarselen blir overført til en annen bruker... 6601211[/snapback] Var snakk om det ja, eller å gi begge en advarsel. Han som informerte meg om dette er også på min side i saken, uten å nevne navn Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 @alle de som kunne tenke seg å være radiovert: Det er absolutt ikke mange som passer i den rollen. En grei stemme har lite å si når det som blir sagt, ikke blir sagt på riktig måte. Jenter har, desverre, tendens til å snakke alà MESS-TV. Det e svært slitsomt. Det man må huske er at man må ha en bred musikksmak. Folk som digger kun heavymetal kan absolutt ikke verte. 6601171[/snapback] Ingen skal påstå at jeg ikke har bred musikksmak. Jeg kan høre på bortimot alt. Og det siste klarer jeg når det ikke er for mye av det. Dessuten har jeg hørt at jeg har veldig behagelig stemme. Neppe: Det er ikke vanskelig. Har man er receiver så er 80% i boks. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hva skjedde med "Cream" forresten? Han virket som en komplett idiot, som hadde fått i seg litt for mye sukker. Spammet som et helvette. Tror jeg rapporterte han to eller tre ganger. Likte han ikke noe særlig. Håper han tok hintet. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hihi. Nå er det ned med denne skraphaugen av en PC, og opp med en flonka ny jobb-PC..! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hva skjedde med "Cream" forresten?Han virket som en komplett idiot, som hadde fått i seg litt for mye sukker. Spammet som et helvette. Tror jeg rapporterte han to eller tre ganger. Likte han ikke noe særlig. Håper han tok hintet. 6601221[/snapback] Ferie Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jippi! G-Unit meg i rompa. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Nei ellers takk Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 @Neppe: Godt ting ordner seg når flere får lest innleggene. Ikke noe hyggelig når det blir slik, og da er det bra noen tar saken seriøst! Spenningen i SO blir nesten i høyeste laget noen ganger, fikk ikke gjort annet enn å sitte på dataen igår ... (Skulle egentlig ommøblere igår) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hva skjedde med "Cream" forresten?Han virket som en komplett idiot, som hadde fått i seg litt for mye sukker. Spammet som et helvette. Tror jeg rapporterte han to eller tre ganger. Likte han ikke noe særlig. Håper han tok hintet. 6601221[/snapback] Ferie 6601228[/snapback] Stemmer det, ferie ble innvilget etter flere søknader fra hans side. @ Neppe, ser at pillene virker allerede nå... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Ingen skal påstå at jeg ikke har bred musikksmak. Jeg kan høre på bortimot alt. Og det siste klarer jeg når det ikke er for mye av det. Dessuten har jeg hørt at jeg har veldig behagelig stemme. 6601219[/snapback] Jeg beklager, jeg rettet ikke det jeg skrev mot noen spesifike hvis det virket sånn.. Cream var vel en av kidsa som trodde han kunne herje fritt i forumet. Ferie fortjent. Kan seff godt tenkes at Cream var en alter ego til noen kjente her på forumet. Hva sa du? Hooke til naboens wlan, regge på hw.no som Cream og spamme alle man ikke liker? @Neppe håper virkelig at din warn blir trukket Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Men dere seriøst hvor stress er det å lage en radiokanal Hadde jo vært kjempeartig. Så kunne folk lagd programmer og sendt inn selv, og de beste kunne bli plukket ut å sendt på kanalen.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 @Neppe: Godt ting ordner seg når flere får lest innleggene. Ikke noe hyggelig når det blir slik, og da er det bra noen tar saken seriøst! Spenningen i SO blir nesten i høyeste laget noen ganger, fikk ikke gjort annet enn å sitte på dataen igår ... (Skulle egentlig ommøblere igår) 6601251[/snapback] Nei det er ikke hyggelig, jeg er ikke den som hisser meg opp så mye, men det der gjorde med lynforbanna. Jeg synes det er synd at noen tror at alle i Norge kan bade med penger, at alle har mulighet til å betale flerfoldig tusen for å få tatt en utdanning. Håper ikke mange deler dette synet. Selv vil jeg glemme saken, han får bare sitte å tra at jeg er low-life saksbehandler i det offentlige, jeg stor trives å tipper jeg lever livet mye bedre enn han Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Stemmer det, ferie ble innvilget etter flere søknader fra hans side. 6601254[/snapback] Godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg