medlem-90636 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Korrekt, men det betyr ikke at arbeidet er av lik verdi. Er det så vanskelig å forstå? God morgen forresten. 6600013[/snapback] God morgen Jeg driter i arbeidets verdi, men det virker som om Jocke synes kongen eller statsministeren eller whatever skal være lei seg fordi han emigrerer Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Mornin'. Her er det tåke über alles. Ligger MELLOM her jeg sitter og husa rett over veien. Litt småspooky. Har det vært intens krangle-krangling siden JoachimR forlater? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 JoachimR har hatt planer om å forlate oss ganske lenge nå. Iallfall i et par måneder, sannsynligvis lengre enn det også. Her ble det visst slutt på finværet. Kom tåke på andre siden av fjorden i går kveld, og nå er det bare drittvær her. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Ah, velvel, kanskje han klarer å lage like mye kela på discussion.com i USA or something. Nei til dårlig vær. Jeg synes vi skal skrive en mail til noen og klage. HVEM ER MED MEG? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg! Vil ikke at Joachimpusen skal forsvinne =/ Men vi får ta det en annen gang, nå venter jobb, så kino, så Maria Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Så det er ikke ærekrenking å si at jeg driver med mindre verdiskapning en deg ? Absolutt ikke. Les i straffeloven (noen av oss må jo gjøre det...) 6600011[/snapback] Hører at du har beskyttet fyren før, men siden du ikke har fått med deg diskusjon så kan jeg få be deg la være ? Jeg gidder ikke mer med den fyren, typisk frp mann med pappas lommebok. Stakkars fyr sier jeg bare. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Vel vel.. JoachimR kan virke provoserende av og til, men la oss dreie tankene over på noe annet.. som at.. tåka her faktisk er begynt å lette og jeg ser glimt av sol. Det er hva jeg kaller en smak -- -- av honning! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Vel, skal vi tro han, kommer han ei tilbake på en stund så.. MmmMmh, kruttsterk kaffe i min munn. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Sier han selv ja Kaffe *hente* Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 God morgen. Ser at det er de vanlige som er våken nå på morgenkvisten. Hva skjer i dag da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Tja, en er trofast til sin jobb, iguess? Her skjer det fint lite. Skal snart åpne dørene i banken - uten at det fører til at jeg får stort mer å gjøre. Tihi. Skjer der da? Jeg må spørre, er kikhosten blitt noe bedre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 blah. Smart menneske si skal legge seg tidlig, ender opp med legge seg kjempesent. Det ikke lenger smart menneske Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kikhosten er mye bedre. Antibiotika har en tendens til å ta knekken på det meste. Jeg sitter å tegner prosesstegning over no oljeting som skal være ferdig på fredag. Ingeniørspire lol. Alt pappa får meg til å gjøre. Er bare no småting igjen så regner med at det blir en kjedelig dag i dag og. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg! Vil ikke at Joachimpusen skal forsvinne =/ 6600123[/snapback] Ikke jeg heller. Er litt for store doser misunnelse ute og gaar. Synd at forumet ikke er for alle Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 God morgen kapitalistsvin Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Akkk Jeg som pleier å være på jobb klokken 6 måtte fint innse at slaget var tapt i dag tidlig. Alarmen ble skrudd en time lengre fram slik at jeg fikk meg litt søvn. Sjekka mobilen nå, og ikke rart jeg var trøtt... Lå våken til 3 og sendte sms'er... SMS'mania FTW..... TRØTT Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Kikhosten er mye bedre. Antibiotika har en tendens til å ta knekken på det meste.Jeg sitter å tegner prosesstegning over no oljeting som skal være ferdig på fredag. Ingeniørspire lol. Alt pappa får meg til å gjøre. Er bare no småting igjen så regner med at det blir en kjedelig dag i dag og. 6600213[/snapback] Hurra for legevitenskapen! Ingeniør høres da litt.. spennende ut, faktisk. Sikkert mer moro enn det jeg gjør. Dog, bare denne uka og neste uke igjen, så bærer det til Oslo. Blir strålende herlig med litt ferie før skolen starter. Reist noe i sommer du, da? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hva i...... Skjer med å våkne av seg selv nå? La meg jo klokka 03:13 i natt :\.. Lys våken er jeg også. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Hurra for legevitenskapen! Ingeniør høres da litt.. spennende ut, faktisk. Sikkert mer moro enn det jeg gjør. Dog, bare denne uka og neste uke igjen, så bærer det til Oslo. Blir strålende herlig med litt ferie før skolen starter. Reist noe i sommer du, da? 6600229[/snapback] Har bare den uka her igjen så har jeg gjort mitt for i sommer. YAY. Har ikke det gitt. Var på leir på Hamar ganske lenge for 2 uker siden. Det er det lengste i år. Er ikke nødvendig med langtur hvert år for min del. Kanskje det blir en tur til hovedstaden før skolen starter da. Du da? Endret 2. august 2006 av Rome Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Har bare den uka her igjen så har jeg gjort mitt for i sommer. YAY. Har ikke det gitt. Var på leir på Hamar ganske lenge for 2 uker siden. Det er det lengste i år. Er ikke nødvendig med langtur hvert år for min del. Kanskje det blir en tur til hovedstaden før skolen starter da. Du da? 6600239[/snapback] Starta på jobb rett etter skoleslutt, så har så og si ikke hatt sommerferie i år. Vel, helgene da, de har vært herlige.. og.. pengene er gode å ha- så egentlig klager jeg ikke. Sisteuka før skolen i hovedstaden blir sommerferien for min del. Gleder meg til å komme vekk fra tåke og annet utyske. Leir, ye say? Hvilken leir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg