Gjakmarrja Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jogge <3 En politibil fattet interesse i meg, spookey shit. *kniz* Er normalt å jogge halv 4 om natta jo. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Woo da kan jeg heve flagget og si at Xbox Live is alive! Muhahaha! Xbox, gjør deg klar - for nå skal det spilles! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Forbanna stankelben-dritt! Skulle rett ned å finne meg litt drikke, så blir jeg fanden meg ovefalt av en slik barbarisk, og ikke minst livsfarlig skapning! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Vann i mellomøret gitt. ARGH, AU AU AU AU Kommer til å bli en lang dag på jobb. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Forbanna stankelben-dritt! Skulle rett ned å finne meg litt drikke, så blir jeg fanden meg ovefalt av en slik barbarisk, og ikke minst livsfarlig skapning! 6599943[/snapback] Ja fy faen jeg hater de! Husker her om dagen da jeg skulle sette på ned for å drite. akkurat i det jeg har satt meg nå så flyr en sånn en rett opp i rassen på meg. Fikk noe panikk da. Første jeg tenkte på da var dodraugen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Forbanna stankelben-dritt! Skulle rett ned å finne meg litt drikke, så blir jeg fanden meg ovefalt av en slik barbarisk, og ikke minst livsfarlig skapning! 6599943[/snapback] Ja fy faen jeg hater de! Husker her om dagen da jeg skulle sette på ned for å drite. akkurat i det jeg har satt meg nå så flyr en sånn en rett opp i rassen på meg. Fikk noe panikk da. Første jeg tenkte på da var dodraugen 6599947[/snapback] Makan til ondskap har jeg ikke hørt på lenge! Ikke nok med at de skal bryte seg inn i husene våres, men neida, kaldblodige mordere er de også! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Forbanna stankelben-dritt! Skulle rett ned å finne meg litt drikke, så blir jeg fanden meg ovefalt av en slik barbarisk, og ikke minst livsfarlig skapning! 6599943[/snapback] Ja fy faen jeg hater de! Husker her om dagen da jeg skulle sette på ned for å drite. akkurat i det jeg har satt meg nå så flyr en sånn en rett opp i rassen på meg. Fikk noe panikk da. Første jeg tenkte på da var dodraugen 6599947[/snapback] Makan til ondskap har jeg ikke hørt på lenge! Ikke nok med at de skal bryte seg inn i husene våres, men neida, kaldblodige mordere er de også! 6599957[/snapback] Ja, den prøvde å dra hjernen ut av kroppen min gjennom endetarmsåpningen min. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hehe, jeg får begynne å iverksette planen min snart! Jeg skal nemlig drepe hver eneste en som kommer inn på rommet mitt, så skal jeg hogge av dem hodet og sette hodene på staker i vinduskarmen min. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hehe, jeg får begynne å iverksette planen min snart! Jeg skal nemlig drepe hver eneste en som kommer inn på rommet mitt, så skal jeg hogge av dem hodet og sette hodene på staker i vinduskarmen min. 6599964[/snapback] Det er gutten sin det! Gi dem det dem fortjener Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hei, Skilpadde Jeg sitter med nyvalpen, vovsevofsen som har ligget i senga mi i natt og viser fyren Siste Ordet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Da sier Joachim takk for seg, og satser på å holde seg unna forumet fremover. Jeg emigrerer. 6599771[/snapback] Du kommer til å bli dypt savnet ? Unnskydlning får du ikke, du får leve uten den. Du fortjener deg rett og slett ikke. Godmorgen til alle sammen God Morgen til BanAnUs som jeg skulle huske å hilse på idag Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hadde jeg hatt litt mer tid skulle jeg forfulgt det - da det du drev med var rett og slett ærekrenkende. Det har vi til og med et lovverk for i Norge. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 God morgen, Neppe. Kan du gjøre meg en tjeneste? Om du noen gang skulle bli overfalt av en stankelben, så ser du den rett inn i øynene, sier "Flaringo sa hei" med et lurt smil rundt munnen, og så dreper du den med et Se & Hør-blad. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hadde jeg hatt litt mer tid skulle jeg forfulgt det - da det du drev med var rett og slett ærekrenkende. Det har vi til og med et lovverk for i Norge. 6599984[/snapback] Så det er ikke ærekrenking å si at jeg driver med mindre verdiskapning en deg ? Å si at offentlig ansatte er av lav verdi for Norge ? Du snakker rundt ditt eget ord. Nå stikker jeg til jobb å holder landet i gang. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hei, Skilpadde Jeg sitter med nyvalpen, vovsevofsen som har ligget i senga mi i natt og viser fyren Siste Ordet. 6599973[/snapback] Ble det valp på dere? Gratulerer ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hadde jeg hatt litt mer tid skulle jeg forfulgt det - da det du drev med var rett og slett ærekrenkende. Det har vi til og med et lovverk for i Norge. 6599984[/snapback] Så det er ikke ærekrenking å si at jeg driver med mindre verdiskapning en deg ? Å si at offentlig ansatte er av lav verdi for Norge ? Du snakker rundt ditt eget ord. Nå stikker jeg til jobb å holder landet i gang. 6599988[/snapback] Nei, det er ikke ærekrenkende å si. Synes du vi skulle pålagt alle å ha "lik" verdiskaping så det ikke skulle bli "urettferdig"? Isåfall: Det er ikke rart Norge er blitt som det er blitt. Jocke orker ikke sånt - Jocke flytter. Kongeriget Norge satte ikek pris på den kapital og verdi jeg kunne tilføre. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 SNIP Alle mennesker i Norge er like mye verdt Jocke, er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Så det er ikke ærekrenking å si at jeg driver med mindre verdiskapning en deg ? Absolutt ikke. Les i straffeloven (noen av oss må jo gjøre det...) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 SNIP Alle mennesker i Norge er like mye verdt Jocke, er det så vanskelig å forstå? 6600010[/snapback] Korrekt, men det betyr ikke at arbeidet er av lik verdi. Er det så vanskelig å forstå? God morgen forresten. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Vil bare si at jeg er dypt uenig med JoachimR sine synspunkter og samtidig ønske han god tur til USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg