master air Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 @alle,Er det uvanlig å ikke ha noen advarsler? @Marley, Helt enig! Både Jarmo og B-real er flinke til å moddere. 6599194[/snapback] Jeg har heller ingen advasler. Er forøvrig enig at Jarmo og B-reak er flinke som moderatorer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det?6599188[/snapback] Det kan jeg ikke uttale meg om:) Jarmo ser vist ut til å være på saken. Jeg skal uansettt forlate dere nå og har ikke tid til å se på saken. Men se på postene dine selv og se på reglene i SO og les stickyen og så tenker du på selv om du har spammet eller ikke Og vel..barn i barnehagen syns også at jeg er skremmende så det er ikke så rart at noen finner meg skremmende Beklager min uvitenhet men hva, utenom den klassiske post-etter-post eller x.antall nattameldingene, klassifiseres som spam 6599194[/snapback] Vel, det er vanskelig å deffinere rett og slett når du har en thread som denne. Les stickyen i OT-baren og det skal gi deg litt klarhet. Men jeg skal forlate nå, folk som venter på meg. Chiao og oppfør dere unger. Ellers kommer jarmo og da blir det tvangsforing av pillene som han driver å langer ut her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som tar lyrikken på forrige side uten Google?! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har lest gjennom reglene på første side for 4. gang eller noe, og kan ikke se at jeg har spammet nei! Nå ble jeg litt glad. Har abre en tendens til å ha poster uten særlig intresant innhold! men men.. jeg tror jeg skal legge meg, skal litt tidlig opp i morgen.. Litt å gjøre før jobben! Go natt Per, pål, espen, askeladden, superman, batman! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 @alle,Er det uvanlig å ikke ha noen advarsler? Jeg tror nok ikke det, men ferske brukere kan jo fort gå på en smell. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har lest gjennom reglene på første side for 4. gang eller noe 6599277[/snapback] Vær-ånkli mente sikkert sticky'en din übern00b Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Sitter og ser på Flight 93, jeg er plutselig blitt litt rasist. Går over, lever meg bare litt for mye inn i filmen. Men, grrrr slemme ralla folk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Ellers kommer jarmo og da blir det tvangsforing av pillene som han driver å langer ut her 6599257[/snapback] Jepp ! Nåde den som har sviktet meg nå... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Hvrodan gikk det mellom neppe og joachimR? Noen som kan oppdatere meg? noe annet intresant som har skjedd her eller? b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det? 6599188[/snapback] Neppe nekter forsatt å beklage sine beskyldninger, noe som viser total mangel på klasse fra hans side. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Ellers kommer jarmo og da blir det tvangsforing av pillene som han driver å langer ut her 6599257[/snapback] Jepp ! Nåde den som har sviktet meg nå... 6599302[/snapback] Vi har ikke sviktet deg, men savnet deg! /smiskemodus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Oh! ^___^ fant noe artig!digitalworld 6599163[/snapback] Haha så tøff den var. Den gjorde meg glad :3 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som tar lyrikken på forrige side uten Google?! 6599262[/snapback] Eg tar han i alle fall ikkje, men sjå på denne. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 så søt du er JoachimR Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har lest gjennom reglene på første side for 4. gang eller noe 6599277[/snapback] Vær-ånkli mente sikkert sticky'en din übern00b 6599286[/snapback] Ih! Se der ja! Takk skal du ha! N00b and proud of it! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Hvrodan gikk det mellom neppe og joachimR? Noen som kan oppdatere meg? noe annet intresant som har skjedd her eller? b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det? 6599188[/snapback] Neppe nekter forsatt å beklage sine beskyldninger, noe som viser total mangel på klasse fra hans side. 6599312[/snapback] Det kom fra rette ræv. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som tar lyrikken på forrige side uten Google?! 6599262[/snapback] Prodigy!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 überGoliath: Prodigy - Breathe. :---) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som tar lyrikken på forrige side uten Google?! 6599262[/snapback] Prodigy!! 6599327[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Seriøst, jeg går i seng nå. Go natt til alle dere der ute, så får dere sove godt inatt til dere som har tenkt til det da. Og husk at jeg er glad i dere alle! (nesten). Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Det kom fra rette ræv. 6599325[/snapback] and here we go again @Rasch, sov godt Endret 1. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg