B4stian Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Hallo ! jarmo er "hjemme " igjen, nå blir det opprydding ser jeg... 6599055[/snapback] Da krysser jeg fingere for at mine innlegg står (er vel ikke så mange ) og ønsker jarmo god natt... Forsåvidt til resten her også... Er det forresten lov til å si god natt så lenge man droper alle nickene som leser her? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Hallo ! jarmo er "hjemme " igjen, nå blir det opprydding ser jeg... 6599055[/snapback] Du aner ikke hvor glad jeg er for å se deg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Er det forresten lov til å si god natt så lenge man droper alle nickene som leser her? 6599069[/snapback] Nei, det er fullstendig forbud mot å si god natt innenfor hele den Norske landegrense. God natt. Endret 1. august 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Ja, god natt folkens.. Jarmo, det bør vanke advarsler på samtlige her i natt.. Nattens "Kan du sangtittel og artist uten å Google?" Breathe the pressure,Come play my game I'll test ya. Psycho,-somatic addict, insane Endret 1. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 o.O Hva er det som har skjedd her da? o.O Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Ja, god natt folkens.. Jarmo, det bør vanke advarsler på samtlige her i natt.. 6599110[/snapback] jeg har vært snill... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Jarmo, det bør vanke advarsler på samtlige her i natt.. 6599110[/snapback] Hva har jeg gjort? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 *Stusselig forsøk på å livne opp* http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=539194 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 B-real, mye! Amper diskusjon mellom Neppe og JoachimR som resulterte i advarsler.. ..kanskje det ikke var så mye allikevel? Nei, en helt ordinær SO-kveld egentlig! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Cream har fått direkte RØD kort, er ikke ferdig med resten av gjengen ennå... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Håper ikke jeg brøyt noen regler ^_^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Da var jeg fremme! Hva har jeg gått glipp av? Jarmo: Noen warn på meg? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 @Frich, Marley.. Dere har vært englebarn i kveld. Jeg skal reservere front-row-seats for dere i himmelen Hvem jeg mener bør få warn eller ikke, har ikke noe å si. Jeg stoler på at mod som Jarmo og B-real gjør jobben sin Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Oh! ^___^ fant noe artig! digitalworld Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Vel...jeg trodde serriøst at dere hadde skjerpet dere og advarselen som man ga for noen dager siden virkelig virket..men dere spammer som aldri før og jeg syns det er SKAMMELIG folkens. Direkte skammelig og ræva gjort av dere. Jeg snakker ikke om alle, men de det gjelder vet det godt selv og jeg syns dere bør ta dere i skinnet før desverre noen andre gjør det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 @Frich, Marley.. Dere har vært englebarn i kveld. Jeg skal reservere front-row-seats for dere i himmelen Hvem jeg mener bør få warn eller ikke, har ikke noe å si. Jeg stoler på at mod som Jarmo og B-real gjør jobben sin 6599162[/snapback] Takk. jarmo og B-Real er flinke. Synes jeg iallefall. Og jarmo lager pølse og potetstappe til meg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Hvrodan gikk det mellom neppe og joachimR? Noen som kan oppdatere meg? noe annet intresant som har skjedd her eller? b-real, du skremmer meg.. Av en eller annen grunn føler jeg meg litt skyldig i spamming.. stemmer det? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) men dere spammer som aldri før 6599173[/snapback] Beklager min uvitenhet men hva, utenom den klassiske post-etter-post eller x.antall nattameldingene, klassifiseres som spam? @alle, Er det uvanlig å ikke ha noen advarsler? @Marley, Helt enig! Både Jarmo og B-real er flinke til å moddere. Endret 1. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 God natt pusene. Snakkes i morgen kveld. Dæm, jeg er sulten. Bah. For sent til å spise nå. *sove* Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 men dere spammer som aldri før 6599173[/snapback] Beklager min uvitenhet men hva, utenom den klassiske post-etter-post eller x.antall nattameldingene, klassifiseres som spam? @alle, Er det uvanlig å ikke ha noen advarsler? 6599194[/snapback] Har ikke noen advarsler foreløpig, kan dog hende jarmo kommer med en nå... Har ikke vært her så lenge jeg da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg