Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Han får si hva han vill.

Han har meninger som er lik George Bush sine.

Det med tyske skole apparatet har han feil om

Det med svenske skole apparatet har han også feil om. Det er jobben min å vite sånt.

Han har løyet en del, ellers så har han dårlige kilder. Jeg gidder ikke bry meg om fyren.

Never argue with an idiot; He'll drag you down to his level and beat you by experience

6598068[/snapback]

***glem det***

Edit: I'm with you Neppe.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, før dette sklir helt ut skifter vi emne.

Noen som har sett _Evolution_ i det siste? Eller var han en av de som fikk "ferie" i forbindelse med "ugleangrepene"?

6598151[/snapback]

Ugler? Har det vært ugler i osmosen her?

6598167[/snapback]

Det var noen ugler - som kom jeger'ne... Boff; Viltnemda skriver om regelverket. Det har vært for stor spredning av ugler i SO.

Det er kanskje bare meg som leser alt som blir skrevet i SO siden jeg sist var her. 30 - 40 sider er da ingenting... :whistle:

:omg:

Edit: Takk Hylo, jeg synes jeg kunne huske noe sånt jeg også. Vel, sikkert greit, da får han vært på stranda sikkert.

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Det er kanskje bare meg som leser alt som blir skrevet i SO siden jeg sist var her. 30 - 40 sider er da ingenting...  :whistle:

:omg:

Edit: Takk Hylo, jeg synes jeg kunne huske noe sånt jeg også. Vel, sikkert greit, da får han vært på stranda sikkert.

6598184[/snapback]

Okay. Du 'ekke god.

Hylo er litt av en kar som holder på slik informasjon, eh?

Lenke til kommentar
Hylo:  :love:

Det verste er vel at jeg har ikke engang ferie i sommer, bare litt problemer med å sove mer enn tre timer i perioder. Sove kan jeg gjøre til vinteren!

:D

6598211[/snapback]

Å sove er nødvendig. Jeg drømte tilogmed ganske cheezy inatt.

6598218[/snapback]

Vel, en trenger jo ikke sove mange timer for å drømme søtt... Hvis du vil kan jeg komme til Tønsberg og hjelpe deg å bli kvitt nattesøvnen, men det blir i så tilfelle etter jobb imorgen kveld. (Bor i Stokke)

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...