Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er.

Lenke til kommentar
JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er.

6597924[/snapback]

Den tanken har slått meg. Jeg kan ikke tro at en person i Norge kan være så ensynet og overfladisk som han!

Lenke til kommentar
JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er.

6597924[/snapback]

I diskusjonen ang. statlig sektor etc. er jeg dønn seriøs.

 

Ja, jeg rapporterte da brukeren gjorde det klart at han ikke ville gi meg noen unnskyldning før det regnet kuer fra himmelen - for å bruke brukerens egne ord.

Lenke til kommentar
JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er.

6597924[/snapback]

I diskusjonen ang. statlig sektor etc. er jeg dønn seriøs.

 

Ja, jeg rapporterte da brukeren gjorde det klart at han ikke ville gi meg noen unnskyldning før det regnet kuer fra himmelen - for å bruke brukerens egne ord.

6597938[/snapback]

 

Griser

 

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article693603.ece

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Du har desverre gjort deg tilmegets upopulær med de meningene du har JoachimR. Jeg respekterer derimot alles mening selv om jeg absoutt ikke er ening med dem. Alle bør ha en rett til å si hva de mener uten å få advarsler eller ferie.

 

Nei, nå er burgerene ferdig (og svidd takke være SO-spenning). Kos dere videre i kveld.

Lenke til kommentar
JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er.

6597924[/snapback]

I diskusjonen ang. statlig sektor etc. er jeg dønn seriøs.

 

Ja, jeg rapporterte da brukeren gjorde det klart at han ikke ville gi meg noen unnskyldning før det regnet kuer fra himmelen - for å bruke brukerens egne ord.

6597938[/snapback]

 

Griser

6597944[/snapback]

 

Og kyr. Munnen min fråder hver gang noen sier kuer. *Skumm*

Lenke til kommentar

Vel JoachimR, jeg sliter fremdeles med å forstå at dette kan være noe annet enn bevisst provokasjon fra din side. Er godt mulig det er jeg som er trangsynt som ikke kan forstå slike holdninger, eller så er det bare det at jeg deltar IRL (som de sier på fjortizzforum). Velger uansett å avstå fra ytterligere diskusjon, du får heller sette "Jeg eier Neppe og Pjokk i SO" i signaturen din.

 

Pjokk

Lenke til kommentar

Hehe, det fungerer ikke sånn. Han kan vist være så frekk han vil uten at han får advarsel. Jeg håper jeg aldri ser fyren, da er det ikke bare moderatorer på forumet jeg får trøbbel med.

 

Men nå skal jeg roe nervene å ta en dusj før jeg sier noe jeg angrer på til fyren. (Eller ikke angrer)

Lenke til kommentar

Han får si hva han vill.

 

Han har meninger som er lik George Bush sine.

 

Det med tyske skole apparatet har han feil om

 

Det med svenske skole apparatet har han også feil om. Det er jobben min å vite sånt.

 

Han har løyet en del, ellers så har han dårlige kilder. Jeg gidder ikke bry meg om fyren.

 

Never argue with an idiot; He'll drag you down to his level and beat you by experience
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...