Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Nå fikk jeg advarsel for personangrep. 6597869[/snapback] Personangrep på? 6597899[/snapback] JoachimR, urettferdig som bare det, jeg sier dommerfeil. Huska ikke navnet på duden engang... Endret 1. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er. 6597924[/snapback] Den tanken har slått meg. Jeg kan ikke tro at en person i Norge kan være så ensynet og overfladisk som han! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er. 6597924[/snapback] I diskusjonen ang. statlig sektor etc. er jeg dønn seriøs. Ja, jeg rapporterte da brukeren gjorde det klart at han ikke ville gi meg noen unnskyldning før det regnet kuer fra himmelen - for å bruke brukerens egne ord. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Nå er det beef... Endret 1. august 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er. 6597924[/snapback] I diskusjonen ang. statlig sektor etc. er jeg dønn seriøs. Ja, jeg rapporterte da brukeren gjorde det klart at han ikke ville gi meg noen unnskyldning før det regnet kuer fra himmelen - for å bruke brukerens egne ord. 6597938[/snapback] Griser http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article693603.ece Endret 1. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Nei, nå må jeg gjøre noe, pakke osv. Snakkes folkens, og cheer up neppe! Kanskje jeg kommer på senere når jeg er framme.. Eller kanskje jeg bare skal legge meg, får se! Hadebra til nesten alle her! Endret 1. august 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Du har desverre gjort deg tilmegets upopulær med de meningene du har JoachimR. Jeg respekterer derimot alles mening selv om jeg absoutt ikke er ening med dem. Alle bør ha en rett til å si hva de mener uten å få advarsler eller ferie. Nei, nå er burgerene ferdig (og svidd takke være SO-spenning). Kos dere videre i kveld. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 JoachimR: Nå har jeg visse problemer her. Tror du bare er ute etter å provosere. Og som noen tullinger vi er så har vi bitt rett på?! Eller så er du dønn seriøs, og da er det vel hakket verre. Da burde du vel ta en tur ut av din egen situasjon å sjekke hvordan virkeligheten er. 6597924[/snapback] I diskusjonen ang. statlig sektor etc. er jeg dønn seriøs. Ja, jeg rapporterte da brukeren gjorde det klart at han ikke ville gi meg noen unnskyldning før det regnet kuer fra himmelen - for å bruke brukerens egne ord. 6597938[/snapback] Griser 6597944[/snapback] Og kyr. Munnen min fråder hver gang noen sier kuer. *Skumm* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Du har desverre gjort deg tilmegets upopulær med de meningene du har JoachimR. 6597958[/snapback] Det er ikke noe nytt, men på samme måte som jeg blir provosert så jeg hopper i stolen når noen snakker skatteøkning, forventer jeg at det aksepteres. Endret 1. august 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg føler at ... ... noen kommer til å få en warn eller to! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Vel JoachimR, jeg sliter fremdeles med å forstå at dette kan være noe annet enn bevisst provokasjon fra din side. Er godt mulig det er jeg som er trangsynt som ikke kan forstå slike holdninger, eller så er det bare det at jeg deltar IRL (som de sier på fjortizzforum). Velger uansett å avstå fra ytterligere diskusjon, du får heller sette "Jeg eier Neppe og Pjokk i SO" i signaturen din. Pjokk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Det blir vel sikkert meg igjen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Det blir vel sikkert meg igjen! 6597986[/snapback] Vel... nei. Det er jekla urettferdig, Joachim skulle hatt minst like stor advarsel som deg. Måtte strutsen for alltid være vernet mot advarsler. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Hehe, det fungerer ikke sånn. Han kan vist være så frekk han vil uten at han får advarsel. Jeg håper jeg aldri ser fyren, da er det ikke bare moderatorer på forumet jeg får trøbbel med. Men nå skal jeg roe nervene å ta en dusj før jeg sier noe jeg angrer på til fyren. (Eller ikke angrer) Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Kan noen gi en oppsummering angående "Neppe vs JoachimR"? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Kan noen gi en oppsummering angående "Neppe vs JoachimR"? 6598046[/snapback] Yeah, I wanna' hear it. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Ta fyr alle sammen :3 j/k Now playing: The Pillows - Ride on shooting star \o/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Han får si hva han vill. Han har meninger som er lik George Bush sine. Det med tyske skole apparatet har han feil om Det med svenske skole apparatet har han også feil om. Det er jobben min å vite sånt. Han har løyet en del, ellers så har han dårlige kilder. Jeg gidder ikke bry meg om fyren. Never argue with an idiot; He'll drag you down to his level and beat you by experience Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Flere som er enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg