Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Bundy reglene for spam er også strammet inn :p Bare sånn at jarmo slipper å minne oss på det flere ganger

6597240[/snapback]

 

Hva skal vi egentlig med moderatorer i SO? Her har vi (beviselig) moderert oss selv i løpet av dagen ... :p

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil takke alle sammen for støtten :) Snillt av dere! :love:

6597285[/snapback]

Hoy Neppe!

 

Skjer? Takk for fin review av meg ;)

 

 

Hva får du støtte for? Hvaenn det er, så støtter jeg deg 100% :yes:

6597299[/snapback]

Var en fyr her litt lengre bak i tråden som mente jeg ikke drev med stor verdiskapning som ansatt i offentlig sektor. Og at alle i offentlig sektor burde bli borte.

 

At skoler, sykehus og alt det der offentlige skulle blitt privat.

 

Skal ikke si var jeg mener om fyren grunnet regler på forumet.

 

Fine reviews til fine folk :)

Lenke til kommentar

På vei til Geithus fra Oslo i dag bet jeg meg merke i at vi kom til å passere en Elkjøp-butikk, så jeg spurte faren min om han kunne stoppe der så jeg kunne kjøpe med en håndholdtkonsoll (NDS Lite), han sa at det var greit. Vi gikk inn i butikken, alt var greit, jeg tok en DS ifra hylla, alt var greit, jeg valgte ut to spill, "Hva? Må du kjøpe spill også? Nei, dette får du ikke lov til." At det går an ...

Lenke til kommentar

Var en fyr her litt lengre bak i tråden som mente jeg ikke drev med stor verdiskapning som ansatt i offentlig sektor. Og at alle i offentlig sektor burde bli borte.

6597323[/snapback]

Pøh! Kidsa idag er uvitne ;)

 

Jeg har jobbet sinnsykt mye i det siste, har derfor desverre blitt litt borte fra SO. Skal til Kreta på Søndag for to uker så..skal skåle for alle her på hw :D

Lenke til kommentar
Er så drittlei de klassiske pizzaene

6597347[/snapback]

Ikke rart at de klassike pizzaene er klassiske når resten av røkla smaker som Eldorado etc.

 

..men hvorfor i satans perkula har svenskene ørten utvalgt av div. Grandiser mens vi her må nøye oss med et knippe utvalg?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Var en fyr her litt lengre bak i tråden som mente jeg ikke drev med stor verdiskapning som ansatt i offentlig sektor. Og at alle i offentlig sektor burde bli borte.

6597323[/snapback]

Pøh! Kidsa idag er uvitne ;)

 

Jeg har jobbet sinnsykt mye i det siste, har derfor desverre blitt litt borte fra SO. Skal til Kreta på Søndag for to uker så..skal skåle for alle her på hw :D

6597354[/snapback]

 

Jau, men var så mye mer. Orker ikke ta det en gang til :p

 

Ta en ekstra en for meg da ;):thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...