Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Det er jo en tråd der du skal snakke om alt mulig rart, ikke sant?

6596945[/snapback]

 

Jepp :) Helt riktig ! Men av og til får noen få behov for å "tøffe" seg litt og da blir det helt noe annet enn koselig for resten av gjengen.

 

Man får først muntlig påpeiking, siden gult kort og etterpå kommer jarmo eller noen annen mod./admin som tar affære, alt ettersom hva som har skjedd.

 

Siste uken har SO5 vært meget bra og stabil uten noe tull, jeg er stolt over dere :)

 

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i Pirbadet i dag :)

Gjorde mange triks, kan ramse opp alle.

 

10 meter'n: Frontflip med 180 graders skru.

7,5 meter'n: Frontflip, backflipf, rontflip med 180 graders skru.'

5 meter'n: Frontflip. backflip, forslengs med 180, 360,og 540 graders skru, dobbel frontflip, backflip med 360 graders skru.

3 meter'n: Alt mulig.

 

Artig :D

Lenke til kommentar
Hello ! Back in business, noen snille barn her ?  :p

6596897[/snapback]

 

Vel, akkurat som det pleier å være når moderatorene er ute i hagen; spamming, personhets og usaklige diskusjoner. Men nå som du er på plass blir alt sikkert mye bedre! :!: :tease:

6596918[/snapback]

 

Neida , ikke så galen nå, ser at du reddet Neppe noen timer siden og har _bare_ slettet 2-3 poster. :)

 

Flink gjeng, det må jeg si...

6596932[/snapback]

Beklager den. Må nokk takke min saviour :)

 

Men å si at folk som jobber i offentlig har mindre verdi skapning enn de i private er så fordømt idiotisk. Du skjønner hva jeg mener. Følte meg neste krenket. "Du er "bare" en saksbehandler din lowlife offentlig fyr"

Lenke til kommentar
Er ikke noe å ta seg nær av. Vi vet alle her hvem den egentlige taperen er!

6597082[/snapback]

Joa, men det er lett å ta seg nært av det. Det vet vi alle. Jeg tar meg som nermest ikke nært av ting, men når folk sier jobben min er lite værdt blir jeg provosert.

 

Jeg ser stor verdi i jobben min, og jeg trives i jobben min, noe som har mye å si for meg. Får oppleve og lære mye med denne jobben. Dette veit jeg, å da vil jeg ikke ha en som sitter å hakker ned på meg bare fordi han er "konsulent"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...