Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

å herregud jævla bais. nå hakke jeg noe skoleplass :(

6596794[/snapback]

Hva har du gjort nå da?

6596802[/snapback]

Ønskenr.  Programområde/kurs  Skolenavn  Status  Skolestart  Ordinært ventenr.

1  8732 VK1 PLATE- OG SVEISEFAG  18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE  Svart JA til venteplass    1

 

jeg vil ikke gå på 3. valget liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
å herregud jævla bais. nå hakke jeg noe skoleplass :(

6596794[/snapback]

Hva har du gjort nå da?

6596802[/snapback]

Ønskenr.  Programområde/kurs  Skolenavn  Status  Skolestart  Ordinært ventenr.

1  8732 VK1 PLATE- OG SVEISEFAG  18042 BODØ VIDEREGÅENDE SKOLE  Svart JA til venteplass    1

 

jeg vil ikke gå på 3. valget liksom.

6596819[/snapback]

Hmm.. ikke bra.. hva med å jobbe et år da?

Lenke til kommentar
Hmm.. ikke bra.. hva med å jobbe et år da?

6596822[/snapback]

blir vel noe sånt ja.

 

også sitter naboen ute og griller nå, lukter ganske så jævlig godt...

6596844[/snapback]

vet det bor en liten ninja i deg! Du klarer fort å ordne litt mat!

6596851[/snapback]

stikk å kjøp deg en burger, smaker bedre :D

Lenke til kommentar

Neppe: Ikke noe problem, er ikke så kjapp sjøl bestandig... Vel at det er mobbing i samfunnet er synd, men ikke til å unngå. Framholder fremdeles ved at mobbing ville blitt ett større problem, selv om jeg ser utfordringene ved valgt/videregående utdanning. Nå har jeg litt erfaring med personer som har gått privat grunnskole, og der viser det seg at det kan være svært vanskelig i nabolaget for den aktuelle skoleeleven. Mye av denne mobbingen tror jeg rett og slett går på misunnelse og ønske om å være "en i gjengen". Dvs, alt som skiller seg ut fra flertallet i befolkning blir uglesett. Nesten så det er inngravert i den norske sjelen hos folk. (Jfr Janteloven) Forferdelig synd at mennesker skal være så misunnelige.

 

Litt OT: Jeg jobber som servitør på provisjon, hos oss er det enkelte ganger misunnelse fordi noen har hatt en "bra vakt" - dvs tjent bra. Personlig synes jeg bare det er fint hvis noen tjener bra en dag. Vi har så varierende inntekt at man kan ikke bare se på en vakt for å sammenligne. Slik er det også litt i samfunnet forøvrig, istedenfor å unne enkeltmennesket å tjene penger eller finne kjærligheten, blir man ofte gjenstand for misunnelse på mange stadier i livet, dette tror jeg er grunnlaget for mye av mobbingen som finner sted.

Lenke til kommentar
Hello ! Back in business, noen snille barn her ?  :p

6596897[/snapback]

 

Vel, akkurat som det pleier å være når moderatorene er ute i hagen; spamming, personhets og usaklige diskusjoner. Men nå som du er på plass blir alt sikkert mye bedre! :!: :tease:

6596918[/snapback]

 

Neida , ikke så galen nå, ser at du reddet Neppe noen timer siden og har _bare_ slettet 2-3 poster. :)

 

Flink gjeng, det må jeg si...

Lenke til kommentar
Hello ! Back in business, noen snille barn her ?  :p

6596897[/snapback]

 

Vel, akkurat som det pleier å være når moderatorene er ute i hagen; spamming, personhets og usaklige diskusjoner. Men nå som du er på plass blir alt sikkert mye bedre! :!: :tease:

6596918[/snapback]

 

Neida , ikke så galen nå, ser at du reddet Neppe noen timer siden og har _bare_ slettet 2-3 poster. :)

 

Flink gjeng må jeg si...

6596932[/snapback]

 

Vel, jeg måtte passe på at de som er hyggelige å diskutere med ikke får "ferie". Han (?) sitter inne med mye interessant den gutten/mannen!

 

Edit: La til mannen, du får velge selv Neppe! (Er fremdeles gutt i en alder av 26, gud så sinna jeg blir når noen sier mann :p )

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...