Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dermed vil kvaliteten på skolene være i stil med boligprisene? Og dette ville ikke føre til økt klasseskille?

6596194[/snapback]

Husk. JoachimR er rikmannssønn. :)

6596209[/snapback]

 

En artig diskusjon uansett siden jeg ville spart skatt på privatisering, og Joachim ikke ville hatt noen problemer med å sende eventuelle barn på en bra skole.

Lenke til kommentar
Og dermed vil kvaliteten på skolene være i stil med boligprisene? Og dette ville ikke føre til økt klasseskille?

6596194[/snapback]

Husk. JoachimR er rikmannssønn. :)

6596209[/snapback]

 

En artig diskusjon uansett siden jeg ville spart skatt på privatisering, og Joachim ikke ville hatt noen problemer med å sende eventuelle barn på en bra skole.

6596215[/snapback]

 

Joda.....alt det er sikkert fett....men jeg spiser sånn derre rosa og babyblå(e) flaske-godteri lignende ting :)

Endret av Cream
Lenke til kommentar
Og dermed vil kvaliteten på skolene være i stil med boligprisene? Og dette ville ikke føre til økt klasseskille?

6596194[/snapback]

Det er sånn det er I DAG. FAKTA.

6596248[/snapback]

 

Det var vel en sannhet med ganske stor modifikasjoner. Selvfølgelig er det utfordringer i skolevesenet idag også, men det er utfordringer som blir styrt av elevenes behov, ikke av lønnsomhetsprinsippet. Og hvor er det store klasseskille? I Oslo? Er det representativt for hele Norge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...