Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dermed vil kvaliteten på skolene være i stil med boligprisene? Og dette ville ikke føre til økt klasseskille?

6596194[/snapback]

Husk. JoachimR er rikmannssønn. :)

6596209[/snapback]

En artig diskusjon uansett siden jeg ville spart skatt på privatisering, og Joachim ikke ville hatt noen problemer med å sende eventuelle barn på en bra skole.

Lenke til kommentar
Og dermed vil kvaliteten på skolene være i stil med boligprisene? Og dette ville ikke føre til økt klasseskille?

6596194[/snapback]

Husk. JoachimR er rikmannssønn. :)

6596209[/snapback]

En artig diskusjon uansett siden jeg ville spart skatt på privatisering, og Joachim ikke ville hatt noen problemer med å sende eventuelle barn på en bra skole.

6596215[/snapback]

Joda.....alt det er sikkert fett....men jeg spiser sånn derre rosa og babyblå(e) flaske-godteri lignende ting :)

Endret av Cream
Lenke til kommentar

perferket temperert

ett lite "aaah" sjenert

ett blunk kamuflert

hæv glasse

dahls øl fra fat

og dahls fra glass flaske

hæv glasset

hæv glasset

all sammles og drikk masse..

øl øl øl øl øl dahls

øl øl øl øl øl dahls

øl øl øl øl øl dahls

øl øl øl øl øl dahls

Lenke til kommentar

6596194[/snapback]

Det er sånn det er I DAG. FAKTA.

6596248[/snapback]

Det var vel en sannhet med ganske stor modifikasjoner. Selvfølgelig er det utfordringer i skolevesenet idag også, men det er utfordringer som blir styrt av elevenes behov, ikke av lønnsomhetsprinsippet. Og hvor er det store klasseskille? I Oslo? Er det representativt for hele Norge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...