Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Linn C: Hva i huleste er Kommunebrunt? :hmm:  (vet det var flere sider tilbake)

 

må nesten få svar på det før jeg stikker på stranden  :yes:

6595467[/snapback]

 

 

Det er slikt som nordmenn flest er. Mørkblondt liksom, men det er ikke blondt. Ikke er det brunt heller. Det er kommunebrunt fordi "alle" har det... Noen kaller det også kommunegrått fordi det er så kjedelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linn C: Hva i huleste er Kommunebrunt? :hmm:  (vet det var flere sider tilbake)

 

må nesten få svar på det før jeg stikker på stranden  :yes:

6595467[/snapback]

 

 

Det er slikt som nordmenn flest er. Mørkblondt liksom, men det er ikke blondt. Ikke er det brunt heller. Det er kommunebrunt fordi "alle" har det... Noen kaller det også kommunegrått fordi det er så kjedelig

6595572[/snapback]

Jeg er heldigvis ikke mørkeblond en gang, men "mellomblond". Hihi, da jeg skulle søke om nytt norsk pass skrev jeg "Mørkeblond", men hun endret det til "Mellomblondt".

 

"Er jeg lovlig blond nå da?!"

"Ja, gjett om.."

 

Dog er mitt hår ganske avhengig av hvordan lyset faller. ;)

Lenke til kommentar
Tragikomisk:  Heldigvis har jeg ikke så mange venner, så det er nok ikke min sokrates det er snakk om.

6595556[/snapback]

 

Han sa aldri noe om venn :cool:

6595583[/snapback]

 

Ingen som ikke er mine venner, vet at katten min heter Sokrates.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Aner ikke hvilken tittel jeg ha, hadde lærling. Men tror det ble forrandra til saksbehandler, siden jeg jobber som vanlig person å tar prøven som praksis kandidat. De trengte en fyr som kunne ta jobben, å siden jeg kunne den fikk jeg den.

 

Var ei som fikk problem med nakke her.

 

Så Saksbehandler.

Lenke til kommentar
Aner ikke hvilken tittel jeg ha, hadde lærling. Men tror det ble forrandra til saksbehandler, siden jeg jobber som vanlig person å tar prøven som praksis kandidat. De trengte en fyr som kunne ta jobben, å siden jeg kunne den fikk jeg den.

 

Var ei som fikk problem med nakke her.

 

Så Saksbehandler.

6595808[/snapback]

Jeg er konsulent. ;)

Lenke til kommentar
Couldnt care less JoachimR.

 

Fordi om du har konsulent tittel betyr det ikke at du gjør en bedre jobb. Heller ikke at jobben din er viktigere.

6595819[/snapback]

Har du Amex Corporate da? :wee:

 

Tror nok jeg er med på å skape flere verdier enn et skolekontor som signerere på sånne kompetansebevis, men for all del, vi trenger folk der også.

 

Nu vel, jeg får freshe meg opp litt.'

 

Np: Paris Hilton - Stars are blind

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...