Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var en god jente som sa til meg, < Du tenker på mye rart du> også med et sånt fint smill og en klem.

 

Akkurat passet det så bra. Det husker jeg godt. Tok det som et kompliment jeg.

6595450[/snapback]

Jenter sier de søteset ting før de tråkker på deg å sparker deg i ryggen

Lenke til kommentar
Var en god jente som sa til meg, < Du tenker på mye rart du> også med et sånt fint smill og en klem.

 

Akkurat passet det så bra. Det husker jeg godt. Tok det som et kompliment jeg.

6595450[/snapback]

Jenter sier de søteset ting før de tråkker på deg å sparker deg i ryggen

6595458[/snapback]

 

Er egentlig nesten greit at de tråkker på deg og, men de trenger ikke pisse på deg i tillegg (ikke bokstavelig talt da) :ermm:

Lenke til kommentar
'Sokrates' til en hunnkatt? Akk ja, finnes vel få kvinnelige filosofer. ; )

 

Btw, min katt heter Pia.  :love:

6595492[/snapback]

 

Fordi når jeg fikk henne, trodde jeg det var en hannkatt, men rundt juletider, så ..."skiftet" hun kjønn, og da lot jeg være å bytte navn.

 

 

Tror dere katter trekker jenter ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Aspstein jenter er skumle dyr som man må forholde seg relativt passivt til, helt til det skumle dyret har tatt sin avgjørelse og sette kloa fast. Å kjøper en stor tomt i hjertet!

6595485[/snapback]

 

Hehe ja og så bestemmer de seg plutselig for å svi av hele åkeren i håp om det skal vokse opp noe nytt å bedre...

Lenke til kommentar

Chris: Nettopp vært i to banker hvorav den ene innebar en del utskjelling. "Klarer dere ikke det engang vil jeg ta ut hele kontoen innestående NÅ".

 

Uansett, mine kjære venner:

 

- Jentene mine er alle naturlige blonde i ulike nyanser, selvom de jo toner/striper/whatever det.

- Jeg ville aldri sagt puppa og rompa.

- "Haremet" mitt består av gode, smarte jenter. Noe annet ville ikke gått, selvom de jo har noen indre gjennomtenkte utsagn i blandt - og det har vel strengt tatt jeg også.

 

Tjohey.

Lenke til kommentar
Heeey, noen som kaller katten sin Sokrates! Jeg kjenner også noen som kaller katten sin Sokrates.

6595535[/snapback]

 

oi..skummelt.

 

Hvor bor du ?

 

 

Tragikomisk: Heldigvis har jeg ikke så mange venner, så det er nok ikke min sokrates det er snakk om.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...