Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, jeg har jo klemt puppene dine, ettefulgt av kraftig hjernerystelse Pene øyne har du jo Puppene skal jeg ikke uttale meg om, heller ikke rumpe å lår Var en jente som sa til meg at jeg fikk henne til å føle seg som en bedre person. Det var veldig søtt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Fordi katten heter sokrates(hunkatt forøvrig) og fordi jeg er litt filosofisk av meg(var det ikke det han var?) 6595407[/snapback] Så kult , jeg hadde også en katt som het sokrates før! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nå har du teit avatar Linn C >:| 6595399[/snapback] Heller teit avatar enn at folk tror jeg har RØDT hår! 6595403[/snapback] Jamen RL bilde av deg er ti ganger penere å se på :b Men nå drar jeg å bader. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) JEG SER OYSFAER, STOR KOS TIL OYSFAERG ALLE SAMMEN! Oysfaerg has left the building Endret 1. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 He-he-he, han klarer ikke holde seg unna nei Jeg er faktisk ferdig for dagen! Godt det er noen fordeler ved å stå opp i 5'tida *vinketil* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Heldig du da Linn. Skift til det gamle bildet, syntes du var fin der. God tur hjem *Wave* Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Var en god jente som sa til meg, < Du tenker på mye rart du> også med et sånt fint smill og en klem. Akkurat passet det så bra. Det husker jeg godt. Tok det som et kompliment jeg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Var en god jente som sa til meg, < Du tenker på mye rart du> også med et sånt fint smill og en klem. Akkurat passet det så bra. Det husker jeg godt. Tok det som et kompliment jeg. 6595450[/snapback] Jenter sier de søteset ting før de tråkker på deg å sparker deg i ryggen Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Linn C: Hva i huleste er Kommunebrunt? (vet det var flere sider tilbake) må nesten få svar på det før jeg stikker på stranden Endret 1. august 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 yay! fikk en helt ny Logitech G5 i bytte mot den gamle...ahh digg med god service Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Var en god jente som sa til meg, < Du tenker på mye rart du> også med et sånt fint smill og en klem. Akkurat passet det så bra. Det husker jeg godt. Tok det som et kompliment jeg. 6595450[/snapback] Jenter sier de søteset ting før de tråkker på deg å sparker deg i ryggen 6595458[/snapback] Er egentlig nesten greit at de tråkker på deg og, men de trenger ikke pisse på deg i tillegg (ikke bokstavelig talt da) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Aspstein jenter er skumle dyr som man må forholde seg relativt passivt til, helt til det skumle dyret har tatt sin avgjørelse og sette kloa fast. Å kjøper en stor tomt i hjertet! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 'Sokrates' til en hunnkatt? Akk ja, finnes vel få kvinnelige filosofer. ; ) Btw, min katt heter Pia. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) 'Sokrates' til en hunnkatt? Akk ja, finnes vel få kvinnelige filosofer. ; ) Btw, min katt heter Pia. 6595492[/snapback] Fordi når jeg fikk henne, trodde jeg det var en hannkatt, men rundt juletider, så ..."skiftet" hun kjønn, og da lot jeg være å bytte navn. Tror dere katter trekker jenter ? Endret 1. august 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Aspstein jenter er skumle dyr som man må forholde seg relativt passivt til, helt til det skumle dyret har tatt sin avgjørelse og sette kloa fast. Å kjøper en stor tomt i hjertet! 6595485[/snapback] Hehe ja og så bestemmer de seg plutselig for å svi av hele åkeren i håp om det skal vokse opp noe nytt å bedre... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Så merker de at kornet forsvinner uten mannen, da skal de ha han til å dyrke på nytt. Etter at de har prøvd noe annet Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Chris: Nettopp vært i to banker hvorav den ene innebar en del utskjelling. "Klarer dere ikke det engang vil jeg ta ut hele kontoen innestående NÅ". Uansett, mine kjære venner: - Jentene mine er alle naturlige blonde i ulike nyanser, selvom de jo toner/striper/whatever det. - Jeg ville aldri sagt puppa og rompa. - "Haremet" mitt består av gode, smarte jenter. Noe annet ville ikke gått, selvom de jo har noen indre gjennomtenkte utsagn i blandt - og det har vel strengt tatt jeg også. Tjohey. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Heeey, noen som kaller katten sin Sokrates! Jeg kjenner også noen som kaller katten sin Sokrates. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Filosofi er gøyalt! *filosofere* Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Heeey, noen som kaller katten sin Sokrates! Jeg kjenner også noen som kaller katten sin Sokrates. 6595535[/snapback] oi..skummelt. Hvor bor du ? Tragikomisk: Heldigvis har jeg ikke så mange venner, så det er nok ikke min sokrates det er snakk om. Endret 1. august 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg