Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper de følte seg passe dumme, de fanatikerne som gravde seg langt inn i fjellet, satte opp egne småsamfunn med egen strøm og selvforsynt i flere år framover, når endelig nyttårsaften 1999 kom, og absolutt INGENTING skjedde. Rimelig kjipt å måtte bite i det sure eplet og si.."Ahem..vi tok visst feil. Da har vi i det minste mat i frysen de neste 5 årene. La oss krype ut av fjellet igjen, folkens."

6062706[/snapback]

Slik går det med religiøse mennesker.

6062721[/snapback]

Det var langt i fra bare religioese mennesker som gjorde dette :)

Lenke til kommentar

i dag har jeg vært på biblioteket og lånt en pakke med spansk språk-kurs ;) Hadde lyst til å lære Italiensk, men så fant jeg ut at jeg heller vil lære meg spansk siden det er mye større. så kan jeg lære meg italiensk etter jeg har lært spansk. En lærer på skolen sa at det var lett å hvertfall skjønne litt italiesnk etter at man kan spansk.

Lenke til kommentar
Har dere fått med dere at det var en mann som løp rundt i hatt og underbukse da?

 

 

 

haha! så bra.... var det du? :p

6062776[/snapback]

Jeg bor i Vestfold...

 

 

Mye morsomt å høre på politiradio. Enda morsommere er å snakke i én. :D

6062779[/snapback]

Heldiggris!
Lenke til kommentar
Det er ikke akkurat Armed Robberies og Hostage situations til daglig på norsk politiradio nei. Overhørte 2 karer som diskuterte hva de hadde spist til middag dagen før. Fascinerende.

6062843[/snapback]

 

 

nei, ikke akkuratt... snakker om noen steiner som ligger ved veien... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...