Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Bare det at "jentene mine" får deg til å høres homofil ut, eller som en sjeik i Arabia med harem på 12 kvinnfolk  :cool:

6594971[/snapback]

Det er bare tre. Mamma foretrekker også å kalle det haremet mitt... :dontgetit:

6595040[/snapback]

 

Skal sette en god del penger på at de alle har platina blondt hår.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linn Christin: Jeg bor hjemme og betaler 1500 i husleie til min mor.

Er jeg sexy ;) ?

6595031[/snapback]

 

Nei men din mor er ganske gnien som tar seg betalt for å ha deg boende!

6595036[/snapback]

 

Haha...det var faktisk jeg som foreslo at vi( andre søsken) skulle øke fra 1000 1500,-

 

 

Er vel blitt en tradisjon at når du har egen fast inntekt og bor fortsatt hjemme, så er det greit om du betaler for fri kost & losji.

Lenke til kommentar
Haha...det var faktisk jeg som foreslo at vi( andre søsken) skulle øke fra 1000 1500,-

 

 

Er vel blitt en tradisjon at når du har egen fast inntekt og bor fortsatt hjemme, så er det greit om du betaler for fri kost & losji.

6595061[/snapback]

 

Da er det ikke lengre fri kost og losji da ;)

 

Regner med søskene dine hater deg :D Jeg skal flytte hjem til mamma og pappa nå om 11 dager. Vi har snakket om at de skal ha halve inntekta mi hver mnd, men det er for å hjelpe meg å spare, så får jeg pengene tilbake når jeg flytter ut for å kjøpe meg møbler :love:

Lenke til kommentar
Da er det ikke lengre fri kost og losji da  ;)

 

Regner med søskene dine hater deg  :D  Jeg skal flytte hjem til mamma og pappa nå om 11 dager. Vi har snakket om at de skal ha halve inntekta mi hver mnd, men det er for å hjelpe meg å spare, så får jeg pengene tilbake når jeg flytter ut for å kjøpe meg møbler  :love:

6595086[/snapback]

 

Smart sparemåte...men pass på fobruket til foreldra dine, hvis de plutselig kjøper seg mye dill-dall, så ville ihvertfall jeg blitt bekymret.

 

Søsknene mine hater meg sikkert, men det nok fordi jeg så gnien og ikke deler(nok?) med meg.

Lenke til kommentar
Syns alt for mange jenter har blondt hår for tida jeg.

VELDIG sjelden jeg ser ei jente med brunt hår.

Og jeg tviler på at det er mange jenter som veit hva dems originale hårfarge er xD

 

Men nå skal jeg finne noe å spise tenkte jeg.

6595114[/snapback]

Bunt/mørkt hår er nydelig. :love:

Lenke til kommentar
Smart sparemåte...men pass på fobruket til foreldra dine, hvis de plutselig kjøper seg mye dill-dall, så ville ihvertfall jeg blitt bekymret.

 

Søsknene mine hater meg sikkert, men det nok fordi jeg så gnien og ikke deler(nok?) med meg.

6595105[/snapback]

 

Fordi du er gnien og ikke deler nok med deg? :p Hvem deler du med da? Og da er du iallefall ikke gnien :D *terge*

 

Ja det er en smart sparemåte. Foreldrene mine ville aldri stjålet fra meg etter det som har skjedd . Jeg har blitt stjålet fra fra noen andre som står meg nær, så de ville ikke våge :love: Men jo, jeg synes det er smart, for da slipper jeg å komme på "lure påfunn" og bruke pengene mine på dumme saker

Lenke til kommentar
Hvorfor farger jenter håret så mye oftere enn gutter?

Klarer de ikke å være glad i seg selv?

Mange jenter som er mye penere med sin naturlige hårfarge.

6595143[/snapback]

 

Bullshit :cool:

 

Ingenting er så stygt som slik kommunebrunt hår på ei jente. Om hu i tillegg er vinterbleik så blir hu bare grå og kjedelig og forsvinner i mengden...

 

Jeg har tonet (ikke farget) håret mitt siden jeg var 14

Lenke til kommentar
Hvorfor farger jenter håret så mye oftere enn gutter?

Klarer de ikke å være glad i seg selv?

Mange jenter som er mye penere med sin naturlige hårfarge.

6595143[/snapback]

 

Jenter generelt, har en større interesse for utseende en gutter, og siden fargen på håret lett kan skiftes på, så gjør de det sikkert fordi de kan og vil.

 

Linn Christin: Indre skjønnhet er vakrere en ytre skjønnhet !

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Bullshit  :cool:

 

Ingenting er så stygt som slik kommunebrunt hår på ei jente. Om hu i tillegg er vinterbleik så blir hu bare grå og kjedelig og forsvinner i mengden...

 

Jeg har tonet (ikke farget) håret mitt siden jeg var 14

6595155[/snapback]

Men allikevel, gutter farger sjelden håret, selv om de har mongo hårfarge og er kritt hvite i ansiktet.

Bortsett fra emos da, men, de er emos.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...