Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var her en kunde som absolutt skulle gjøre en desperat parodi på Állo Állo (program på NRK). Gnææh! Vel, siden kunden alltid har rett, måtte jeg jatte med og skratte og le. Knis knis knis.

Jeg vil hjem. :(

6594939[/snapback]

Det er egentlig en jævla teit regel!

Lenke til kommentar
Jeg skal ut med morrami, er det mindre gay ?

6594966[/snapback]

Bare det at "jentene mine" får deg til å høres homofil ut, eller som en sjeik i Arabia med harem på 12 kvinnfolk :cool:

Lightningwolf har dessuten rett!

Jeg synes det er ett godt tegn om jeg hører daten min snakke fint til morra si :love:

EDIT: Men alt med måte! Vil ikke ha svigers i hæla dagen lang heller

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

6594966[/snapback]

Bare det at "jentene mine" får deg til å høres homofil ut, eller som en sjeik i Arabia med harem på 12 kvinnfolk :cool:

Jeg synes det er ett godt tegn om jeg hører daten min snakke fint til morra si :love:

6594971[/snapback]

Det er vel ikke en date :p Det er vel mer ut bare for å få litt god mat!

Lenke til kommentar

6594966[/snapback]

6594971[/snapback]

Det er også et triks å snakke pent til svigermor. En jente jeg var litt sammen med en stund, tror moren hennes kanskje synes bedre om meg en dattern. ihvertfall for en stund.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke en date :p Det er vel mer ut bare for å få litt god mat!

6595004[/snapback]

Neppe, nå er det du som blir eid

Jeg sier ikke at du dater morra di, men ved å bli med henne til byen (eller hvor dere skal) så viser du at du bryr deg om henne og alt det maset der. Om jeg ringte deg og du sa : "jeg sitter på *kafe* med mamma men kan ta meg en tur i kveld" , så hadde jeg kanskje blitt mer betatt av deg (om det er mulig, præhæ)

En jeg var med på date fikk en telefon fra mora si mens jeg hørte på, og han snakket respektfullt med henne, og det er ett godt tegn

Lenke til kommentar

Jeg er så glad i morra mi :) Men er jo seriøst det da :p Slev om det høres rart ut, eller kanskje ikke ? :hmm:

Mor som jeg kaller henne, ikke mamma :p Jeg bruker å få meldinger av henne der hun skriver at hu er glad i meg :p Da sier jeg jo såklart det også. Er det gay ?

Lenke til kommentar
Linn Christin: Jeg bor hjemme og betaler 1500 i husleie til min mor.

Er jeg sexy ;) ?

6595031[/snapback]

Nei men din mor er ganske gnien som tar seg betalt for å ha deg boende!

Neppe: Nei det er bare søtt. Sier til mamma og broren min at jeg er glad i de hver gang vi snakker sammen på telefon :) Og til bestemora mi :love:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...