Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva driver folk med her? Var lite liv paa forumet i dag.

6062513[/snapback]

Har du sett været? Det er et mirakel. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, denne gangen på engelsk:

 

FUCK THE NEXT GENERATION, GLOBAL WARMING RULES!

6062546[/snapback]

 

 

I agree! :w00t:

Lenke til kommentar
Hva driver folk med her? Var lite liv paa forumet i dag.

6062513[/snapback]

Har du sett været? Det er et mirakel. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen, denne gangen på engelsk:

 

FUCK THE NEXT GENERATION, GLOBAL WARMING RULES!

6062546[/snapback]

 

 

I agree! :w00t:

6062628[/snapback]

Verden går jo under 23. Desember 2011 anyway om det stemmer som jeg har hørt så.. :hm:

Lenke til kommentar

Tipper de følte seg passe dumme, de fanatikerne som gravde seg langt inn i fjellet, satte opp egne småsamfunn med egen strøm og selvforsynt i flere år framover, når endelig nyttårsaften 1999 kom, og absolutt INGENTING skjedde. Rimelig kjipt å måtte bite i det sure eplet og si.."Ahem..vi tok visst feil. Da har vi i det minste mat i frysen de neste 5 årene. La oss krype ut av fjellet igjen, folkens."

Lenke til kommentar
Tipper de følte seg passe dumme, de fanatikerne som gravde seg langt inn i fjellet, satte opp egne småsamfunn med egen strøm og selvforsynt i flere år framover, når endelig nyttårsaften 1999 kom, og absolutt INGENTING skjedde. Rimelig kjipt å måtte bite i det sure eplet og si.."Ahem..vi tok visst feil. Da har vi i det minste mat i frysen de neste 5 årene. La oss krype ut av fjellet igjen, folkens."

6062706[/snapback]

Slik går det med religiøse mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...