iStephano Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Linn *vinke tilbake* Da var frokosten i magen, og senga venter igjen, skulle egentlig trene i dag før jobb men siden jeg ikke fikk sove i natt så hopper jeg til sengs igjen... God natt alle morgen fugler Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tjohei Knut Erik. Ny dag, hver dag ? Wierd Om i dag er i dag hva er i morgen i går ? Ta den du din luring. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tjohei Knut Erik. Ny dag, hver dag ? Wierd Om i dag er i dag hva er i morgen i går ? Ta den du din luring. 6593986[/snapback] ¨ Forigårs din smarting Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, det er idag din tørrfisk Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tja, godt poeng. Er jo igrunn en ny dag hver dag. Mulig at jeg må formulere et annet åpningsinnlegg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) En dude, som søker om å få sprengnings sertifikat. Sikker flink praktisk fyr, men han kanke lese Linn Christin: Småeid Endret 1. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sprengstoff er iallefall ikke noe jeg ville ha lært meg ved prøving/feiling iallefall. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hei hei ikke diss Linn, hun er en hyggelig jente. Hilser alltid på meg så tidlig på morgenene, ingen andre som gjør.. Linn = Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Neida, jeg disser ikke Linn. Hun er søt jente hun God Morgen BanAnus, jeg skal huske å hilse på deg i morgen Men hun tok den ikke da ? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 God morgen jobbfolk som drar seg opp av senga tidlig på morgenen for å tjene en slant med penger Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hehe Det er hyggelig av dere, nå vil jeg alltid titte innom hver morgen bare for og høre god morgen hilsene deres til meg *Life Is Good* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 God morgen jobbfolk som drar seg opp av senga tidlig på morgenen for å tjene en slant med penger 6594006[/snapback] Tjener helt greit jeg, ikke for mye, ikke for lite. Så får jeg hjelpe andre mennesker Så ikke diss oss som holder landet i gang mens dere ligger å boffer dere på sofaen til 4 om ettermiddagen. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 ... og når en jobber kan en få råd til fancy ting. Macbooken kom igår og jeg satt med et konstant glis om kjeften hele kvelden. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ellers så får du ikke råd til fancy ting ? Sånn som litt mer ram, en ekstra harddisk, og et skjermkort til. Jaja Skifta Avatar Knut Erik ? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ellers går jeg på skole så, nei, ikke råd til fancy ting da. Ny avatar ja! Wooh! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Om i dag er i dag hva er i morgen i går ? Ta den du din luring.6593986[/snapback] Forigårs din smarting6593989[/snapback] Haha, må bare huske denne Ikke for å disse deg linn, det var bare litt bra. Haha! Endret 1. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Psss, alle kan gjøre feil i et logisk resonement så tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 God morgen jobbfolk som drar seg opp av senga tidlig på morgenen for å tjene en slant med penger 6594006[/snapback] Tjener helt greit jeg, ikke for mye, ikke for lite. Så får jeg hjelpe andre mennesker Så ikke diss oss som holder landet i gang mens dere ligger å boffer dere på sofaen til 4 om ettermiddagen. 6594010[/snapback] kan man tjene for mye da? tror ikke det er mulig.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 mornings folkens... endelig er det payday! Kjipt at mesteparten går bort i regninger , også må jeg ha ny mus, da G5'en min klikka litt når jeg slo den i pulten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg