Demantios Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det en god ide å ha julefest i august? Jeg synes det høres morsomt ut Kle opp låven med lys, anskaffe en fin gran og pynt og så ha fullt party etter julesanger (i trance/dance-versjon selvfølgelig) 6593033[/snapback] Jeg lurer fortsatt 6593266[/snapback] lurer enda en gang Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, ikke veldig. Sånn. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, ikke veldig. Sånn. 6593685[/snapback] Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Får komme hit te jul da vettu! Vi gjør sånn! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, nå må jeg få meg litt mat. Hakke spist siden kebaben etter kinoen før i dag. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nnaughty Girl - beyonce *danse* wooha :D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ta bilder looOool :sikle: <_< Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den helvetes DnB-banken jeg skulle avslutet samtlige kundeforhold med i vinter, men som jeg beholdt ett i - roter det til igjen. Denne gangen klarer de ikke sørge for at min overføresel til Union Bank i US går som den skal - på tross av gebyr for express. I tillegg nektet å sende meg kodebrikke med sykkelbud - og er ikke den hos meg i morgen sliter jeg. Faens bank, skal gå ned der å skjelle ut banksjefen igjen. 6593634[/snapback] På natta? 6593660[/snapback] I morgen klokken ni. Er det noe norske selskaper kan lære, så er det døgnåpen kundeservice. Jeg aksepterer at min personlige rådgiver ikke er tilgjenglig hele døgnet, men jeg vil gjerne kunne snakke med en som kan fikse det meste - og det hele døgnet. Telenor gjør faktisk det, og skal ha kudos for å klare å ha døgnåpen kundeservice-telefon. Ringer dem alltid på natten, lite kø, raskt svar, hyggelige og rolige konsulenter som ikke akkurat virker stressete. Nettbanken er i utgangspunktet åpen hele døgnet. Flott. Men når ting skjærer seg, så vil jeg snakke med noen der og da. Service. At kundeservicen først åpner klokken ni dagen etter er det verste jeg har hørt, og når damen der i tillegg er fra toten og knapt vet hva et sykkelbud er, og det beste hun får frem er "je kain skriv at det hastær", da er ikke jeg fornøyd. En kundekonsulent eller rådgiver skal kunne sette seg inn i kundens situasjon og problemene som følger med. Særlig dersom hun ser at kunden som ringer tilhører et segment banken tjener penger på. God kundeservice er en viktig del av opplevelsen av et selskap. Jeg byttet bank i vinter. Til en noe mindre, kanskje ikke like folkelig bank, om man skal tro imaget. Dog tviler jeg ikke på at også denne banken har mange "vanlige" kunder. Handelsbanken heter den - og legger vekt på personlig service. Er det noe sender jeg en mail til rådgiveren min(filialsjefen) som jeg vet vil svare på den neste dag, eventuelt ringe meg opp om den. Sender jeg en mail til "[email protected]" så aner jeg ikke hva som skjer, hvor fort det skjer, og om noen virkelig går inn for å fikse problemene. Sender jeg til rådgiveren min vet jeg at hun vet hvem jeg er, at hun husker hvordan ting er lagt opp, og at hun gjør sitt beste for å få ordnet det opp. I DnB NOR fikk jeg høre en gang i vinter - under opptakten til det som skulle føre til at jeg flyttet mine midler over til Handelsbanken - da jeg henviste til en kundekonsulent at "du kan ikke regne med å ha egen kundekonsulent uten spesielle behov", da jeg ba en tilfeldig konsulent i en annen filial om å fikse en omdisponering av noen summer. Ring filialsjefen på mitt lokale kontor, jeg forventer at dette er ordnet før jeg går ut av banken. Men nei, en filialsjef kunne ikke bry seg med "vanlige" kunder, mente den aktuelle rådgiveren. Fantastisk innstilling, som senere førte til at jeg hadde et møte med hennes nærmeste sjef sammen med min mor. Som selvsagt la seg langflat, men vedgikk at de manglet personlig kundeservice i den banken. Banktjenester er ganske personlig. Man må kunne stole på banken sin, man må kunne vite at banken gjør sitt beste for at du skal "ha det godt". Banken jeg nå oppbevarer midlene mine i har innsett dette, og gir samtlige kunder en kundekonsulent som de kan ta kontakt med. Vel - konsulenten kan kanskje ikke huske hver eneste en, men det gir en egen trygghet å vite at du kan ta kontakt med Kjersti eller Heidi om det er noe som må ordnes. Jeg synes personlig service er mye verdt - og er faktisk villig til å betale for det, i form av event. lavere rente på innskudd el. Men når banken i tillegg kan komme med egne tilbud til kundene som generelt er meget gode - da må man si seg fornøyd. Det er forskjell på mennesker, det skal vi selvsagt ikke underslå. Noen føler for en nettbank der de aldri snakker med et menneske, den nærmeste kontakten de har med banken er når de fakser inn kopi av legitimasjonen sin. Jeg tror likevel det vil komme en oppsving i det mer tilpassede bankmarkedet, der personlig service er i høysete. På samme måte som man velger å gå til en slakterforretning for å vite at man får skikkelig kjøtt, og ikke bare "fresh-frozen" f.eks, tror jeg mange vil velge å gå til en bank de kan stole på - der de vet hva de kan forvente. Jeg tror mye av bankene og forbrukernes problemer ligger de. Forbrukerne vet ikke hva de kan forvente av en bank. Og det er klart, dersom kontoen er tom to uker etter hver lønning, er du kanskje ikke kunde nummer 1, og kan ikke forvente det beste tilbudet. Men er du lånekunde i tillegg, så er du faktisk en god kunde for banken. Noen banker er klar over det, og behandler deg deretter, andre, som DnB behandler deg som om du ikke har rett på noen ting - ihvertfall hvis du er en 17-årig pappagutt som står på kravene. Når sant skal sies har den aktuelle filialen skjerpet seg betraktelig, og etter min besinnede krangling der husker de selvsagt hvem jeg er, og kommer jeg inn der sørger med en gang resepsjonisten for å tilby en kaffekopp. Men hvorfor? Fordi hun vet at jeg står på kravene, og ting tyder jo på at det er noe uvanlig for dem. Jeg aksepterer ikke når banken forteller meg ting som ikke stemmer, fordi jeg har relativt god oversikt selv. Men det er mange arbeidere i Norge som mangler denne kunnskapen, de sitter ikke innepå den selv, og er derfor "tvunget" til å stole på banken. Det er her det kan skje det jeg nesten vil kalle "bank-overgrep" - noe en del av DnB NOR og lignende bankers kundeprogram bærer svært tydelig preg av. Etter at jeg lot all min kontakt med DnB gå gjennom den nevnte filialsjefen i DnB-filialen der service og vennlighet var en ukjent ting, har ting gått mye greiere - noe som tydelig viser at om du har en person som kjenner deg og din økonomi, og hva den er knyttet til - gjør alt meget enklere. Huhey. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Å jøsses. Det der orker jeg ikke lese Det anngår ikke meg uansett :b Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 http://www.apple.com/trailers/lions_gate/t...cent/large.html så litt bra ut Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Huff jeg har bynt å høre på mye slapp musikk.. først Jack Johnson, og nå Snow Patrol. Jeg har blitt en blautfisk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 http://www.apple.com/trailers/lions_gate/t...cent/large.html så litt bra ut 6593725[/snapback] Den så brukbar ut den ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Huff jeg har bynt å høre på mye slapp musikk.. først Jack Johnson, og nå Snow Patrol. Jeg har blitt en blautfisk 6593728[/snapback] Sett på noe Burzum så summer det seg opp.. np; Muse - Time Is Running Out<3 Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg utfordrer alle og enhver til kunnskapskonkurranse #elgolf @ efnet Jeg er der som fistfuck Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er noe med sommern som gjør at jeg hører på ting jeg aldri gjør resten av året..mystisk. Men nå skal jeg skjerpe meg. np; Slipknot - Eyeless Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nå legger jeg meg. God natt. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Om du hører på Slipknot til vanlig kan sommerferie bare være godt for deg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 kom inn på irc da folks Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Ligger det en form for Irc guide ett sted på dette forumet? Har hw.no/diskusjon.no en egen irc kanal? Endret 1. august 2006 av Con Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg