Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp dusjforheng og heng over strengene til du har råd til nytt:)

@ BanAnus: Snakker ikke av egen erfaring heldivis!

6590721[/snapback]

Neh, vil aldri gå med den dusjen. ER så helvettes typisk...må alltid være noe som ødelegger.

Lenke til kommentar

6590721[/snapback]

Neh, vil aldri gå med den dusjen. ER så helvettes typisk...må alltid være noe som ødelegger.

6590840[/snapback]

Er det sånn at du tror verden er imot deg? Prøv å se litt lysere på ting. Det kan hjelpe

Lenke til kommentar
Er det sånn at du tror verden er imot deg? Prøv å se litt lysere på ting. Det kan hjelpe

6590859[/snapback]

Åh...tro meg. Man prøver å se lyst på hver eneste dag. Lysere på livet og hele sulamitten. Men det går aldri en dag uten skuffelser, aldri en dag uten at det skjer noe. Men men, sånn er livet :roll:
Lenke til kommentar

6590859[/snapback]

Åh...tro meg. Man prøver å se lyst på hver eneste dag. Lysere på livet og hele sulamitten. Men det går aldri en dag uten skuffelser, aldri en dag uten at det skjer noe. Men men, sånn er livet :roll:

6590886[/snapback]

Stakkars b-real, du er virkelig uheldig nå, ta et par mine piller, de hjelper fort :)

Lenke til kommentar

6590721[/snapback]

6590840[/snapback]

Kjenner følelsen! :) Det suger, men man må bare prøve å overse det ellers går det i hodet på deg! :) Har du mye ting rundt dusjen, eller er det et ''minimalistisk'' bad du har? Isåfall er det ikke noe problem!

Lenke til kommentar

Jeg har funnet den rette. Ekte kjærlighet som jeg verdsetter høyere enn livet. Null mer posting i babethreaden, ikke så mye surfing lenger, ikke mer griseri på nettet. Blir vel gift innen jul.

Min aktivitet på forumet skal minimaliseres.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet den rette. Ekte kjærlighet som jeg verdsetter høyere enn livet. Null mer posting i babethreaden, ikke så mye surfing lenger, ikke mer griseri på nettet. Blir vel gift innen jul.

6590938[/snapback]

Har du slettet alle bildene å? Du var ganske aktiv på babethreaden ja! :)

Lenke til kommentar

6590938[/snapback]

Er du faktisk seriøs nå?

Lenke til kommentar

6590938[/snapback]

:ohmy:

Jeg nekter å tro det :no:

Men om det er sant, så bra for deg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...