Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
looOool: Du trenger ikke å være alene for å gi sjelen din til meg! Men skal bare eie den i 50 år da. Er ikke det en grei deal?

6589725[/snapback]

jaok, funker det. Men for å ikke bli forstyrra kunne vi jo vært oppe på låven ;)

6589732[/snapback]

Oppe på låven you say? Hmm.. like greit å bare ta det over mail eller noe?

6589746[/snapback]

på låven ja, eller kan jo ta det i fjøset. eller eh.. i møkkakjellern :ermm: hmm.. mail, funker vel dårlig det..

@ Neppe: virker nesten som du har litt lyst til å være med :whistle:

edit: her går det i "naugty"sanger som rihanna, 50 cent, beyonce, hadise, eminem, osv ;)

6589763[/snapback]

You wish!

Lenke til kommentar
om du jobber på kontor er det vel bare folk rundt deg.. hva jobber du som?

6590115[/snapback]

jeg jobber på et trenings senter, står som regel i resepsjon. Men har andre planer fremover.. Har folk rundt meg hele tiden men ikke akkurat nå.. Ingen vil ned hit pågrunn av regnet. Så Im All Alone :dribble:

men nå kan jeg høre noen stemmer her! :love:

Lenke til kommentar

Jaja. Da var jeg ferdig på jobb. Mamma kjøper kina take-away om litt, det er lenge siden jeg har spist!

Trodde egentlig jeg skulle innom fotografen jeg jobber hos, men han hadde visst ikke bruk for meg idag allikevel. Så det blir sløving i et par timer før jeg besøker Maria <3 <3

Lenke til kommentar
Sa ikke du var stygg, bare fasinert over at du er så likens

6590257[/snapback]

Roro til fiskeskjær! ;)

Solskinnhistorie coming up: Så nettop at en lokal tamiler som folk kaller SP (sjettpeis) har fått seg en venn! De var ute å gikk tur! Det var veldig fint ettersom jeg bor i ei lavpanna rasistisk bygd som har fryst han ut i mange år!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...