medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ferdig for dagen! Shopping, og så sove. Og så forhåpentligvis date Cya fuckers Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Linn Christin, prøv å spør meg, så får du se Kanskje du blir sagt nei til for en gangs skyld 6589268[/snapback] Lurespørsmål! Han sier ja! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Cya fuckers 6589271[/snapback] Jeg føler meg tråkka på... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Linn Christin, prøv å spør meg, så får du se Kanskje du blir sagt nei til for en gangs skyld 6589268[/snapback] Lurespørsmål! Han sier ja! 6589272[/snapback] Faan Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Altså. Jeg skjønner enda ikke i hvilken situasjon dere vil sagt nei til en pen jente om hun ville ha sex med dere.. Uforståelig.. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Den dagen jeg møter en pen jente med kølle (ja det fins faktisk noen av de også) så takker jeg pent nei. Endret 31. juli 2006 av Pressure Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Altså. Jeg skjønner enda ikke i hvilken situasjon dere vil sagt nei til en pen jente om hun ville ha sex med dere.. Uforståelig.. 6589279[/snapback] Fordi noen synes det er feil å pule hvem som helst. Hadde du kjent dama godt, å hun hadde vært pen. Så KANSKJE. Men noen vil at det skal bety noe. Så klart, kjekt med en FF men. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) hmm. kameraten til broren min har hatt lyst til å pule meg siden russetia meen, assså.. han er en sånn som skaffer seg ei ny fitte hver helg, så gadd ikke det jeg asså. Endret 31. juli 2006 av looOool Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Altså. Jeg skjønner enda ikke i hvilken situasjon dere vil sagt nei til en pen jente om hun ville ha sex med dere.. Uforståelig.. 6589279[/snapback] La oss nå si... Du er på gata i Oslo og ei hore som ser bra ut kommer å sier at hun vil pule deg, og hun har hiv, herpes, klamydia og alt det derre. Jeg sier nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Vel, ingen har noengang takket nei til meg Men så har jeg ikke bydd meg fram så mye heller da at jeg kan snakke for alle menn 6589256[/snapback] Vel, jeg kjenner ikke deg så jeg kan ikke uttale meg om det;)Altså, ta et eksempel...er 2 venninner som jobber på opplysningen her på sortland. De er like gammmel som meg og har gått i paralellklassen min osv..og de er SYKT pen. Men jeg ville ikke har rørt de for de er så stokk dom og falsk som et helvette. Man rører ikke alt selv om det ser fristende ut Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Den dagen jeg møter en pen jente med kølle (ja det fins faktisk noen av de også) så takker jeg pent nei. 6589287[/snapback] Shemale? Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Altså. Jeg skjønner enda ikke i hvilken situasjon dere vil sagt nei til en pen jente om hun ville ha sex med dere.. Uforståelig.. 6589279[/snapback] Og dere kaller oss overfladiske? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Altså. Jeg skjønner enda ikke i hvilken situasjon dere vil sagt nei til en pen jente om hun ville ha sex med dere.. Uforståelig.. 6589279[/snapback] Fordi noen synes det er feil å pule hvem som helst. Hadde du kjent dama godt, å hun hadde vært pen. Så KANSKJE. Men noen vil at det skal bety noe. Så klart, kjekt med en FF men. 6589290[/snapback] Fint å bare tømme seg av å til å .. Åherregud, den var skikkelig ekkel. hva går av meg? hehe.. Nei men.. altså.. jeg har hatt sex med endel jenter som jeg ikke har kjent, og det kan være greit av og til det altså! Føler ikke at jeg må kjenne en jente for å kose meg med henne.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Vel, ingen har noengang takket nei til meg Men så har jeg ikke bydd meg fram så mye heller da at jeg kan snakke for alle menn 6589256[/snapback] Vel, jeg kjenner ikke deg så jeg kan ikke uttale meg om det;)Altså, ta et eksempel...er 2 venninner som jobber på opplysningen her på sortland. De er like gammmel som meg og har gått i paralellklassen min osv..og de er SYKT pen. Men jeg ville ikke har rørt de for de er så stokk dom og falsk som et helvette. Man rører ikke alt selv om det ser fristende ut 6589295[/snapback] Da slipper jeg å si det Takk Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 noen ganer når han kameraten har overnatta, etter at bruttern har lagt seg, så har han spurt om å komma ned til meg.. neeh Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg kom på en annen grunn: Kjønnssykdommer. De er skumle de! Der er en veldig god grunn! Jeg trekker herved tilbake det jeg har skrevet litt ovenfor, men jeg synes fortsatt ikke at man må kjenne en jente så godt for å ha sex med dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 hmm. kameraten til broren min har hatt lyst til å pule meg siden russetia meen, assså.. han er en sånn som skaffer seg ei ny fitte hver helg, så gadd ikke det jeg asså. 6589292[/snapback] Du vil få erfaringen perhaps, men gjør det heller en som er ordentlig glad i deg og bryr seg om deg, og ikke med en som er ute etter å få seg ei jomfru. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 hmm. kameraten til broren min har hatt lyst til å pule meg siden russetia meen, assså.. han er en sånn som skaffer seg ei ny fitte hver helg, så gadd ikke det jeg asså. 6589292[/snapback] Du vil få erfaringen perhaps, men gjør det heller en som er ordentlig glad i deg og bryr seg om deg, og ikke med en som er ute etter å få seg ei jomfru. 6589315[/snapback] Korrekt. Jomfrudommen bør ta farvel på en anstendig måte synes jeg! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Northgarden rekker pent opp handa, mens jeg går og stiller meg i skammehjørnet! 6589181[/snapback] ...er det plass til fler i det hjørnet? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 noen ganer når han kameraten har overnatta, etter at bruttern har lagt seg, så har han spurt om å komma ned til meg.. neeh 6589313[/snapback] Slesk jævel. Nei is the answer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg