Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Bading og puling ... eller puling I VANN generelt er SUG! Samme hvor fuktig det høres ut, så er det alt annet enn det.

6588968[/snapback]

Jeg og dama skal nakenbade om det blir fint vært til helga :love::dribble:

6588984[/snapback]

Ja pell og fikl og klin og styr utti der til jernet er herda, så kan dere fortsette som to hybelkaniner på land. DET derimot, er saker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har man ikke landet på månen etter Apollo egentlig? :hmm:

*spørre i vitenskap forumet*

6588855[/snapback]

Fordi da ville du ødelagt osten :O

6588870[/snapback]

Osten :hmm: ?

Har jeg gått glipp av noe

6588876[/snapback]

Månen er jo av ost :D

Har du ikke sett Wallice og Grommit filmen da?

Lenke til kommentar
Linn Christin: er ikke så synd i meg da, men den gennerelle opplevelsen er at det er vi som står for mesteparten av aktiviteten jau!

6588990[/snapback]

Om fyren tar seg tid til å tenne meg så skal jeg love deg at jeg gir han mitt beste tilbake ja!

Men om gutten ligger på rygg, pirker borti meg og sier, du oppå da.... Ikke faen..

Lenke til kommentar
Linn Christin: er ikke så synd i meg da, men den gennerelle opplevelsen er at det er vi som står for mesteparten av aktiviteten jau!

6588990[/snapback]

Om fyren tar seg tid til å tenne meg så skal jeg love deg at jeg gir han mitt beste tilbake ja!

Men om gutten ligger på rygg, pirker borti meg og sier, du oppå da.... Ikke faen..

6589016[/snapback]

Funker ikke det? :( Jeg bruker bare å legge meg på rygg å si: Du gjør jobben. Jeg er sliten. Så sovner jeg etter 2 min..

Lenke til kommentar
Mmmh :dribble:

Det finnes ingen ting som er bedre enn å ha sex i vann :) Får frysninger av tanken :)

6589003[/snapback]

Vi sa netopp av sex i vann ikke var bra da... ekkelt bare synes jeg :ermm:

6589026[/snapback]

Åssen kan det være ekkelt ? Det er jo ganske renslig

Det er ikke godt om du skal gjøre det på 3 meters dyp i strøm nei.

Lenke til kommentar

6589016[/snapback]

Vel, altså...dere glimter til av og til da ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...