xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Deilig med litt orginal Pepsi. Har drukket Pepsi Max altfor lenge nå, smaker veldig "rent" med orginal Pepsi. Jeg dævver. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Deilig med litt orginal Pepsi. Har drukket Pepsi Max altfor lenge nå, smaker veldig "rent" med orginal Pepsi. Jeg dævver. 6588729[/snapback] COCA COLA Mye bedre en Pepsi.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 @ b-real man kan jo ikke unngå sannheten. Det er ikke for å mobbe, det er jo fakta. Jeg tenker sånn, når jeg gikk på skole så var vi 17 elever i klassen, der ei av dem hadde kanskje 5 kilo for mye, det er jo ikke direkte FEIT, men litt over det man burde være. Men nå ser jeg et par år etter der nesten alle er feite. Bare et PAR ÅR, så ser man på de som begynner nå, de er enda feitere. Det er helt absurd6588686[/snapback] Vel...altså, jeg tror mye har med livstil å gjøre rett og slett. Det at folk er tynne i skolegang tror jeg har med at da er det en ekstrem fokusering på kropp osv men ikke alle orker å holde følge med dette. Jeg ser på meg selv også...jeg veide det samme fra ungdomskolen og bare noen mnd siden. Da har jeg begynt å legge på meg. Det har selvsagt litt med forbrenning å gjøre, man er i vekst osv og det er enklere å holde vekta. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Nå går jeg på butikken og kjøper meg masse sunn alenehjemme-mat. So long, folks. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Hehe, ja, det klarer jeg jo å se. Men at jeg blir så vant til kroppen at jeg...tar på meg små klær og tror jeg er hått som f.Tror egentlig ikke det er noen problemstilling, jeg går aldri med bar mage osv nå heller. 6588719[/snapback] Jeg liker ikke jenter som gjør det. Ser for billig ut, ser ut som de er villig til å dele litt for mye med alle sammen. DU skjønner hvor jeg skal (Pupper som spretter ut, string som vises langt oppover ryggen osv). Fatter ikke at noen synes det er attraktivt, så klart kåte gutter tenner på sånnt, idioter sier jeg men. MEN NÅR DE ER FEIT. Uten at de veit det selv, FYSJ UGGI. Har en på jobb, han er så stor, jeg fatter det ikke. Når han gikk fra benken i lunjsen så flytta benken seg. Og alle sølte. Helt sykt Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 COCA COLA Mye bedre en Pepsi.. 6588735[/snapback] /Netsend Cola? @ Feit eller ikke - Personens forbrenning har jo også en god del å si da. Kjenner mange som ikke legger på seg, uansett om de spiser sin egen vekt. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ja, det sier litt. Vekter er tungt fordøyelige... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Er Pepsi Max/Cola Light like ''farlig'' som vanlig pepsi og cola? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 COCA COLA Mye bedre en Pepsi.. 6588735[/snapback] /Netsend Cola? @ Feit eller ikke - Personens forbrenning har jo også en god del å si da. Kjenner mange som ikke legger på seg, uansett om de spiser sin egen vekt. 6588751[/snapback] Heldige folk! Så ei overvektig dame på tv... I have tried all the diets and none worked... Skaff deg litt selvkontroll liksom... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 @ Feit eller ikke - Personens forbrenning har jo også en god del å si da.Kjenner mange som ikke legger på seg, uansett om de spiser sin egen vekt. 6588751[/snapback] Det er ikke no unnskyldning, enhver bør passe på hva man spiser, og trene etter det man trenger. For noen vil det bli mer jobbing enn for andre. Sånn er verden, noen tjener mer en andre, noen er flinkere til å skrive enn andre. Man kan ikke bare sutre fordi. "Nei jeg har så dårlig forbrenning, jeg blir feit uansett" TØV. Det går ann å gjøre noe med det for alle. Jeg kunne spist meg selv 2 ganger å gått ned et par kilo. Nå som det er sommer så raser vekta ned. Jeg ble anbefalt av legen på sesjon om å legge på meg en 5-6 kilo, men jeg klarer det ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 @ Feit eller ikke - Personens forbrenning har jo også en god del å si da.Kjenner mange som ikke legger på seg, uansett om de spiser sin egen vekt. 6588751[/snapback] Slik var jeg før. Jeg kunne spise så mye jeg bare klarte men la ikke på meg et jævla kilo...her psycho. Men nå har den utviklingen stoppet og man må være litt mere påpasselig hva man spiser og trene osv Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det er jo ikke så rart at folk blir feitere for hvert år som går. Slik jeg ser det så stapper nesten alle på skolen og generelt de jeg kjenner av venner i seg cola/godteri og masse drit som kroppen ikke trenger. ( Og da mener jeg hver eneste dag ) Ikke rart at jeg er den eneste hypre personen ut dagen :b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Det er ikke no unnskyldning, enhver bør passe på hva man spiser, og trene etter det man trenger. For noen vil det bli mer jobbing enn for andre. Sånn er verden, noen tjener mer en andre, noen er flinkere til å skrive enn andre. Man kan ikke bare sutre fordi. "Nei jeg har så dårlig forbrenning, jeg blir feit uansett" TØV.6588782[/snapback] Tror ikke det var det han snakket om. Se innlegget ovenfor som jeg skrev. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 synes det er så søtt når jenter på 14-15 sier : Jeg drikker så mye cola jeg vil , og spiser godteri og potetgull hver dag, skjønner ikke hvorfor du er så hysterisk Linn Christin Jeg VET jo at de kommer til å bli feite sakte men sikkert om de fortsetter slik til de nærmer seg 20 :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Folk burde trene mer, rett og slett. Uansett om du er tynn eller ikke. Staten pusher ikke nok på, ingen som pusher på. Før trente folk som faen på skolen, nå er alt så jævlig frivillig. Hadde ikke hatt noe imot noen som pusha meg litt, fikk meg på treninger fire ganger i uka. Du skal ha litt selvdisiplin for å jogge fire ganger i uka. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Folk burde trene mer, rett og slett. Uansett om du er tynn eller ikke. Staten pusher ikke nok på, ingen som pusher på. Før trente folk som faen på skolen, nå er alt så jævlig frivillig. Hadde ikke hatt noe imot noen som pusha meg litt, fikk meg på treninger fire ganger i uka. Du skal ha litt selvdisiplin for å jogge fire ganger i uka. 6588799[/snapback] Tja.... jeg koser meg på trening 5-6-7 ganger i uka jeg uten å føle at det er noe ork. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Tja.... jeg koser meg på trening 5-6-7 ganger i uka jeg uten å føle at det er noe ork. 6588804[/snapback] Ja! Og det er veldig godt gjort! Tror det er veldig mange som har problemer med det, å kose seg når de trener. Man må ha litt motivasjon. Gid - hadde alle vært som Linn Christin. Endret 31. juli 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ikke alle Linn. I slekta mi er alle for tynn, da mener jeg alle. Men jeg drikker ikke brus lengre, ikke fordi det gjør meg feit. Men jeg blir lat, så koster det mer en dama. Jeg spiser sjeldent godteri, fordi jeg synes ikke det er no godt. Blir fort for søtt. Is er jeg derimot glad i Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tja.... jeg koser meg på trening 5-6-7 ganger i uka jeg uten å føle at det er noe ork. 6588804[/snapback] Ja! Og det er veldig godt gjort! Tror det er veldig mange som har problemer med det, å kose seg når de trener. Man må ha litt motivasjon. Gid - hadde alle vært som Linn Christin. 6588809[/snapback] Vel, tilogmed jeg sliter når jeg om 2 uker flytter hjem igjen og skal ha bikkja mi. Så lenge jeg bor hjemme hos foreldrene mine går det greit, og jeg kan trene på sats så mye jeg vil. Problemet kommer når jeg flytter for meg selv. Som "eneforsørger" kan jeg ikke stikke på kino, dra på trening, eller stikke andre steder etter jobb, for da har bikkja allerede vært hjemme alene i 8 timer. Så da blir det å finne alternative treningsmetoder. Gå masse turer, løpe meg en tur på kveldene uten hund, og trene muskler hjemme i stua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg