Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

@ Linn Christin det er fordi de er feite, norske ungdommer er feite. Beklager til dere som er det, men det er sant.

6588596[/snapback]

Hahaha, sier det en gang til jeg... så søt du er :!: (ja jeg er i ekstreeemt godt humør i dag, ikke spør :blush: )

Men joda, ekstremt ekstremt masse FEITE folk ute for tiden, spesielt jenter på min alder. Men jeg har da lært meg å se forskjell på fett og gravidmage jeg og :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, de unge mødrene jeg kjenner ville ikke bytta bort livet sitt (ungen sin) med noe :)

Men tror ikke de gjør det med vilje heller. Mange som blir gravide har motforestillinger anng abort. Selv ville jeg aldri klart å ta abort tror jeg.. iallefall ikke hvis jeg var sammen med barnefaren...

6588605[/snapback]

Nei, selvfølgelig er de glade i barnet når de har fått det. Det er vel svært, svært få som ikke er det ;) Jeg selv ville sikkert forgudet mitt eget barn dersom jeg fikk ett. Jeg mente heller de som VIL ha barn når de er så unge, jeg skjønner ikke hva de tenker på. Jeg syns at under 20 er rimelig tidlig for barn.

Ang. abort så vet jeg ikke før jeg er i den situasjonen tror jeg..

Hun synes faktisk det er greit at barnet dør. Det høres makabert ut, men det vil ødlegge livet hennes. Å kanskje en stor belastning for senere barn. Men hun kommer til å ta vare og være glad i ungen til den dagen han dør. Å så klart blir det en trist dag.

6588607[/snapback]

Det er uansett trist.. Å gå og vente på at barnet skal dø, selv om det ikke hadde hatt noen fremtid sånn som det er.

Lenke til kommentar
@ Linn Christin det er fordi de er feite, norske ungdommer er feite. Beklager til dere som er det, men det er sant.

6588596[/snapback]

Hahaha, sier det en gang til jeg... så søt du er :!: (ja jeg er i ekstreeemt godt humør i dag, ikke spør :blush: )

Men joda, ekstremt ekstremt masse FEITE folk ute for tiden, spesielt jenter på min alder. Men jeg har da lært meg å se forskjell på fett og gravidmage jeg og :)

6588612[/snapback]

Joa. Men jeg var på stranda her på lørdag, jeg er selv tynn, men har kraftig skuldre, så jeg er litt brei. Men mange som rett å slett er svær, de er breiere enn meg og 4 ganger tykkere. Nå er no jeg mager, så jeg kan ikke se for meg hvordan det er. Men det ser fært ut.

Åsså guttunger på 10-14 år som er feite, da mener jeg ikke tykk men FEIT.

Fatter ikke hva som skjer i verden.

@ Jarmo arver du moderator stillingen til han når du må gi deg eller ? :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

6588605[/snapback]

Nei, selvfølgelig er de glade i barnet når de har fått det. Det er vel svært, svært få som ikke er det ;) Jeg selv ville sikkert forgudet mitt eget barn dersom jeg fikk ett. Jeg mente heller de som VIL ha barn når de er så unge, jeg skjønner ikke hva de tenker på. Jeg syns at under 20 er rimelig tidlig for barn.

Ang. abort så vet jeg ikke før jeg er i den situasjonen tror jeg..

Jeg har "vært" i situasjonen. Ikke faen om jeg ville ta abort... men så var jeg heldigvis ikke gravid alikevel. Da var jeg 17 år og forelsket i "barnefaren".

Er veldig glad at jeg ikke har blitt gravid. Selv om jeg er snart 21 , og like gammel som mamma var da hun fikk meg er jeg ikke klar for barn enda. Ikke har jeg noen å få barn sammen med heller. :tease:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Usunn livsstil kombinert med fallende kreativitet og økende bruk av utstyr som gjør at vi sitter mer og mer i ro.

..hvorfor kan ikke folk kle seg etter kroppen sin? I stedet for å dra på seg så stramme og små klær at til og med de som er tynne ser ut som om de har gigantiske håndtak?

Lenke til kommentar
Sikkert mange her som ofrer litt kliss for deg Linn :p

6588663[/snapback]

Så sykt ekkelt/bra sagt :!:

6588667[/snapback]

Får et kjedelig liv om man skal leve etter regler og være skikkelig hele tiden vettu ;)

Må da være lov til å ringe til Tine å fortelle om sine underlivsproblem uten å bli kasta i buret :p

Lenke til kommentar
..hvorfor kan ikke folk kle seg etter kroppen sin? I stedet for å dra på seg så stramme og små klær at til og med de som er tynne ser ut som om de har gigantiske håndtak?

6588660[/snapback]

Så enig så enig... Jenter på noen og 80 kg med miniskjørt er ikke sexy....

Eller bar mage....

@Neppe : Du er nasty ass :p Jeg mangler ikke kliss :tease:

Lenke til kommentar
Åsså guttunger på 10-14 år som er feite, da mener jeg ikke tykk men FEIT.

Fatter ikke hva som skjer i verden.

@ Jarmo arver du moderator stillingen til han når du må gi deg eller ? :p

6588651[/snapback]

Fordi slik verden er i dag så skal vi ta vare på alle de (no offence til noen!) men de som er feit, handikapped osv. I naturen så er det de sterkeste som overlever, de som som er så smart at de klarer å overleve, men siden vi lever slik som vi gjør så blir ikke den bortvelgingsmetoden gjeldene og derfor så får man generasjoner på generasjoner av..."feil".

Det jeg sier nå er ikke ment som et hån mot noen i det hele tatt bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Haha, ser jo jenter som er litt overvektige, de går i topper så hele magen vises, nesten så man vil gå bort til dem å si "Hallo ? Du veit du er feit ja ?"

De kan umulige vite det selv

@ b-real man kan jo ikke unngå sannheten. Det er ikke for å mobbe, det er jo fakta. Jeg tenker sånn, når jeg gikk på skole så var vi 17 elever i klassen, der ei av dem hadde kanskje 5 kilo for mye, det er jo ikke direkte FEIT, men litt over det man burde være. Men nå ser jeg et par år etter der nesten alle er feite. Bare et PAR ÅR, så ser man på de som begynner nå, de er enda feitere. Det er helt absurd

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg er livredd for å bli sånn. At jeg skal legge på meg uten at jeg "ser" det selv, og så plutselig tyter jeg ut i alle retninger :o

Foreløpig ingen fare, men. Må ha det i bakhodet :p

6588690[/snapback]

Sikker på det nå :p Hehe, neida, bare tuller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...