Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Blæææh, vil du ikke ha barn Juliess ? Vil du ende opp som 60 år enslig sentralbord dame ? Read my name! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Unger er da nydelige vesner da. Dog, hvis en mann har det betyr det bare komplikasjoner vil jeg tro med X'er og styr og barnebidragskrangler osv. Eneste må være hvis du har adoptert da, det kan være en løsning. Har lyst på unge jeg faktisk. Hadde aldri trodd at jeg hadde kommet til å sagt det, men jeg har lyst på unge/unger. Dog, ikke i min nåværende tilstand da, men ja..hadde ikke sagt nei til en liten krabat 6588489[/snapback] Gullklumpen min Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg vil ha barn en eller annen gang, kanskje. Men IKKE nå nå liker jeg dem ikke, og da ser jeg ikke noe poeng i å anskaffe meg en. Blir jo som å kjøpe seg en bikkje man ikke liker. Dessuten føler jeg ikke at unger drar så mye mannfolk. Haha. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg vil ha barn en eller annen gang, kanskje. Men IKKE nå nå liker jeg dem ikke, og da ser jeg ikke noe poeng i å anskaffe meg en. Blir jo som å kjøpe seg en bikkje man ikke liker. Dessuten føler jeg ikke at unger drar så mye mannfolk. Haha. 6588537[/snapback] Rart hvordan det ikke funker andre veien. Aniweis. Nå skal jeg dusje, spise og gå til frisøren. Vi bables! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg må finne en pen fyr å lage barn med først så ikke ungen min blir stygg og rar :!: Det blir nok mange år til Linn Christin blir mamma ja.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Men pen+pen gir ikke alltid pene barn. F.eks er det mange stygge folk som får pene barn. Siden de ser ofte så ekstreme ut at de ekstreme trekkene deres utjevner hverandre, og ungen blir seende normal ut. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg må finne en pen fyr å lage barn med først så ikke ungen min blir stygg og rar :!: Det blir nok mange år til Linn Christin blir mamma ja.... 6588549[/snapback] Enig, man bør være voksen og ferdig med utdannelsen, ha fast jobb osv. Enormt ansvar medfølger... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Men pen+pen gir ikke alltid pene barn. F.eks er det mange stygge folk som får pene barn. Siden de ser ofte så ekstreme ut at de ekstreme trekkene deres utjevner hverandre, og ungen blir seende normal ut. 6588553[/snapback] Så søt du er Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det var ikke negativt ment mot deg altså Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 @ b-rael Har også lyst på en unge eller 2, de er jo så nuskete. Bare ha noen du kan oppdra selv, passe på de. Gleder meg jeg, men jeg håper p-pillen holder koken i noen år til. @ Jarmo Nåmmen så søt Ser ut som en skikkelig glad gutt Visst han irundt på forumet allerede ? @ Juliess man lærer seg nokk til å bli glad i sitt eget barn, om det så er med vilje eller ikke. Men når du har drasset på det i 9 måneder å pressa alt du har for å få det ut, så hadde du nokk vært veldig glad i krabaten Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det var ikke negativt ment mot deg altså 6588568[/snapback] Jeg tok det som ett kompliment Du sa pen + pen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Neppe: Joda, men jeg vet at jeg ikke er klar for noe barn nå, selv om jeg garantert hadde elsket barnet over alt på jord når jeg først hadde trøkka det ut Er bare i feil fase av livet, enkelt og greit. Det er mye jeg har igjen før jeg vil sitte der med et barn. Linn Christin: Ok, det var bra, for det var det jeg mente :!: Endret 31. juli 2006 av Juliess Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 ... JA jeg elsker at det regner i dag! 6588409[/snapback] Jeg vil ikke ha regn. Skal på kino i dag, og jeg må antakeligvis gå :\ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Neppe: Joda, men jeg vet at jeg ikke er klar for noe barn nå, selv om jeg garantert hadde elsket barnet over alt på jord når jeg først hadde trøkka det ut Er bare i feil fase av livet, enkelt og greit. Det er mye jeg har igjen før jeg vil sitte der med et barn. 6588580[/snapback] Her i byen virker det som om 40% av ungjentene på rundt 17 og oppover er høygravide... seriøst... Vent til du har fast jobb Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg skjønner ikke at folk får barn med vilje når de er så unge. Da tror jeg man går glipp av veldig mye. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Å siden vi ikke veit hvor gammel du er så skal ikke jeg dømme Bestevenninda til søstern min (Som venter tvillinger) sitt barn har glatt hjerne, er en slags CP. Uansett, ungen blir ikke mer en 3-5 år. Han kommer aldri til å gå eller snakke. Tror det skremte søstra mi litt. Vil ikke være onkel til CP unger eller, selv om man sikkert blir glad i dem også. @ Linn Christin det er fordi de er feite, norske ungdommer er feite. Beklager til dere som er det, men det er sant. Endret 31. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Man blir jo glad i alle slags barn, når det er ens egne eller i samme familie. Men det er en ekstrem belastning for foreldrene å få et utviklingshemmet barn, og spesielt når de vet at barnet skal dø innen så og så lang/kort tid. Det må være det verste i verden. EDIT: Trodde alderen min var offisiell jeg nå? Endret 31. juli 2006 av Juliess Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Jeg ser frem til å slå meg en endag og få en gutt / ei jente eller to. Dog er jeg nå bare atten år - tenker jeg venter til etter utdanning. ... må jo også finne ei allright jente å barne med. Endret 31. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg skjønner ikke at folk får barn med vilje når de er så unge. Da tror jeg man går glipp av veldig mye. 6588593[/snapback] Vel, de unge mødrene jeg kjenner ville ikke bytta bort livet sitt (ungen sin) med noe Men tror ikke de gjør det med vilje heller. Mange som blir gravide har motforestillinger anng abort. Selv ville jeg aldri klart å ta abort tror jeg.. iallefall ikke hvis jeg var sammen med barnefaren... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Man blir jo glad i alle slags barn, når det er ens egne eller i samme familie. Men det er en ekstrem belastning for foreldrene å få et utviklingshemmet barn, og spesielt når de vet at barnet skal dø innen så og så lang/kort tid. Det må være det verste i verden. 6588602[/snapback] Hun synes faktisk det er greit at barnet dør. Det høres makabert ut, men det vil ødlegge livet hennes. Å kanskje en stor belastning for senere barn. Men hun kommer til å ta vare og være glad i ungen til den dagen han dør. Å så klart blir det en trist dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg