Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AHAHaaha! SkyMarshall :b

Du er meg en snodig fyr.

*sette på tv* trøøøøtt

6588388[/snapback]

Mjau ... må tilbake på jobb å få levert denna hælvettes frimabilen jeg da.

Regner så ille i dag at jeg ble ferdig 2 timer før skjema med ruta, uten at det har noen logisk sammenheng med været. Så er det hjem å progge ferdig Whinerz som skal opp i dag mens det enda regner ...

... JA jeg elsker at det regner i dag!

Lenke til kommentar
Dritt. Treningskamp i kveld, og han fra den vellykka daten skulle visst komme og se på. Problemet er bare den veggen med regn som møtte mitt trøtte trynet da jeg prøvde å dytte bikkja ut for å tisse. Den ville ikke det.

6588387[/snapback]

Bikkjer er rare dyr

Bikkja mi blir rådeprimert når jeg reiser fra henne, vil bare ligge i buret og surmuler i flere dager :ermm:

Lenke til kommentar
Bikkjer er rare dyr

Bikkja mi blir rådeprimert når jeg reiser fra henne, vil bare ligge i buret og surmuler i flere dager  :ermm:

6588415[/snapback]

Haha, jeg tror ikke Mona skjønner at jeg er borte før jeg kommer hjem, da er hun hvertfall suuperglad :!:

Menneh.. Spørs om det blir dårlig med date-kar-tilskuer på den kampen hvis været holder seg sånn. Sukk.

Lenke til kommentar
Haha, jeg tror ikke Mona skjønner at jeg er borte før jeg kommer hjem, da er hun hvertfall suuperglad :!:

Menneh.. Spørs om det blir dårlig med date-kar-tilskuer på den kampen hvis været holder seg sånn. Sukk.

6588421[/snapback]

Kaller du hunden din mona? :ermm:
Lenke til kommentar

6588421[/snapback]

Nei men når jeg pakker kofferten min for å bli borte i ukesvis merker jeg på hunden min at hun VET at jeg skal dra. Skikkelig søt da, og blir veeldig klengete...

Artigste var når jeg en gang kom hjem i all stillhet og plasserte kofferten min i gangen. Jeg gikk og gjemte meg, og mamma slapp Geisha ut av buret på soverommet. Bikkja løp som vanlig villmann , helt til hun så kofferten min. Bråstopppa, ble stående i 2 sekunder før hun kom busende til gjemmeplassen min

:love:

Lenke til kommentar

6588434[/snapback]

Ja, hun heter egentlig Rosen Ramona i kennelnavnet, men jeg syntes ikke Ramona var helt dugelig for en ulvehund. Så da ble det Mona. Og alle reagerer på det :!:

Nei men når jeg pakker kofferten min for å bli borte i ukesvis merker jeg på hunden min at hun VET at jeg skal dra. Skikkelig søt da, og blir veeldig klengete...

Artigste var når jeg en gang kom hjem i all stillhet og plasserte kofferten min i gangen. Jeg gikk og gjemte meg, og mamma slapp Geisha ut av buret på soverommet. Bikkja løp som vanlig villmann , helt til hun så kofferten min. Bråstopppa, ble stående i 2 sekunder før hun kom busende til gjemmeplassen min

:love:

6588448[/snapback]

Så søtt! Mona bare løper meg ned og prøver å stå inni meg :p

Lenke til kommentar

6588434[/snapback]

Ja, hun heter egentlig Rosen Ramona i kennelnavnet, men jeg syntes ikke Ramona var helt dugelig for en ulvehund. Så da ble det Mona. Og alle reagerer på det :!:

6588456[/snapback]

Hehe, nei var jo ikke helt samsvar mellom navnet og rasen ;)

Dog, ikke så ille som en kjenning av mamma som kaller hunden sin for Brodern.

Altså..."Jeg var ute å luftet brodern i går" :lol:

Lenke til kommentar
Vis jeg skaffer meg hund, får jeg bedre drag på damer da ?

6588466[/snapback]

Vil tro det. Tror jeg heller skal skaffe meg baby, det drar visst damer som faen. :p

6588467[/snapback]

Haha, fint jeg blir onkel til tvillinger snart da :)

Lenke til kommentar

Haha, fint jeg blir onkel til tvillinger snart da :)

6588474[/snapback]

Bare å ta med tvillingene ut på tur en gang, så skal du nok se mange damer som sikler etter deg. ;)

En baby hadde funket som gift for meg! Skal med unge da?

6588475[/snapback]

Dra damer.

Lenke til kommentar
Vis jeg skaffer meg hund, får jeg bedre drag på damer da ?

6588466[/snapback]

Det viser at du er ansvalig :) Men da må du fadern meg ta vare på den også!

Jeg synes det er så fint med eiere som bevarer noe eller hele kennelnavnet til hundene sine. Avhenger selvsagt av hva slags gale navn kenneleier finner på, men jeg beholdt Geisha sitt av respekt for oppdretter, og fordi jeg likte navnet bedre og bedre. Egentlig skulle hun hete Gucci :blush:

Lenke til kommentar
En baby hadde funket som gift for meg! Skal med unge da?

6588475[/snapback]

Unger er da nydelige vesner da. Dog, hvis en mann har det betyr det bare komplikasjoner vil jeg tro med X'er og styr og barnebidragskrangler osv. Eneste må være hvis du har adoptert da, det kan være en løsning.

Har lyst på unge jeg faktisk. Hadde aldri trodd at jeg hadde kommet til å sagt det, men jeg har lyst på unge/unger. Dog, ikke i min nåværende tilstand da, men ja..hadde ikke sagt nei til en liten krabat :love:

Lenke til kommentar
Men at man drasser rundt på en unge, betyr at den ungen også har en mor.. ;) Og hvem har vel kjempelyst til å bli stemor for en unge som har en mor man må ha kontakt med resten av tiden man er sammen med fyren? Ikke jeg hvertfall.

Dessuten liker jeg ikke barn.

6588492[/snapback]

Det er vel greit å ha en tante unge du kan låne når du selv har lyst på ett søtt lite ansikt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...