Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi jeg føler meg sånn slutty sånn når jeg sier det...

Kan da ikke drive å flørte med halve forumet

Åh BanAnus så fiiiine øyne du har, Åh Hylo så fin ooooverkropp, og namme så mange fine manneben det var her  :blush:

Derfor synes jeg at jeg var litt ufordragelig og ekkel.. fikk litt sånn frysninger av meg selv  :whistle:

6588187[/snapback]

Vel, altså, intet galt i å gi folk komplementer da, dog jeg skjønner hva du mener da. Ikke at man syns at du virker slik, alle vet jo at hylo er sexy da, men jeg skjønner hva du mener :)
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva denne bugen er?

6588209[/snapback]

Er en bugg som gjør at når du poster et innlegg så blir du i stede for å bli brakt til det innlegget du nettopp har postet så blir du fraktet en del sider tilbake.

Ueland er klar over saken og han ser vel på det når han kan vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva denne bugen er?

6588209[/snapback]

Er en bugg som gjør at når du poster et innlegg så blir du i stede for å bli brakt til det innlegget du nettopp har postet så blir du fraktet en del sider tilbake.

6588228[/snapback]

Jøss.

Jeg merker ikke noe til dette.. :hmm:

Lenke til kommentar
Vel, altså, intet galt i å gi folk komplementer da, dog jeg skjønner hva du mener da. Ikke at man syns at du virker slik, alle vet jo at hylo er sexy da, men jeg skjønner hva du mener :)

6588208[/snapback]

Ja bra :)

Jeg er ikke flink til å gi komplimenter, men jobber med saken. Hater også å få komplimenter, for om noen sier åh så fine øyne du har så føler jeg at jeg må si noe tilbake og det blir bare dumt... I det siste har jeg begynt å si "finar du!" til alle komplimentene jeg får :blush:

Lenke til kommentar
Ja bra :)

Jeg er ikke flink til å gi komplimenter, men jobber med saken. Hater også å få komplimenter, for om noen sier åh så fine øyne du har så føler jeg  at jeg må si noe tilbake og det blir bare dumt... I det siste har jeg begynt å si "finar du!" til alle komplimentene jeg får :blush:

6588251[/snapback]

Jo, blir så teit at man må finne et eller annet da sånn _veldig_ kjapt om personen som sier det. Jeg sier bare takk som oftest, dog, kunne ha sagt at du f.eks er et veldig pent menneske, men...jah...det blir som oftest med takk :dontgetit:
Lenke til kommentar

6588228[/snapback]

Jøss.Jeg merker ikke noe til dette.. :hmm:

6588249[/snapback]

Er merkelig nok ikke alle som er plaget av denne feilen :hrm:
Lenke til kommentar
I natt hadde jeg en merkelig drøm.

Bruttern pleier alltid å mekke på bilen osv nå han er hjemme på perm. også plutselig dreiv han å mekka på huset.

Satt en type garagsjeting til døra på dassen og når jeg skulle på do skreik jeg "WTF HVOR ER DØRA?" :p

Etter det var jeg på en type konsert ellerno, og plutselig sto SkyMarsHall der ^_^

"Halla SkyMarsHall" sa jeg, og han sa "nick?" da svarte jeg "Shikaru" og han nikka på hodet og hilste :p

SkyMarsHall er så rå at han kommer i drømma på folk.

hahaha. Mest snodige drømmen jeg har hatt på leeeeeeenge.

6583456[/snapback]

Så kooselig. Husker så vidt jeg var innom deg å hilste på innimellom alle grisesexen her om natta. Soving er alltid like spennende!

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...