Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

satt på lokaltoget til oslo igår, skulle feire bursda'n til dr3as (alle sammen gratuler han btw). Så sitter jeg der, slapper av, snakker med kompisene, så bare får jeg en hånd på kneet.... O_o Jeg snur meg tilbake og oppdager at det er en rimelig nice dame på høyre side av midtgangen som har lagt hånda si på kneet mitt og koser seg med det...TVERS MIDTGANGEN ASS. men okai. Hu ga opp etter 10min, etter at jeg ikke har gjort en dritt og fortsatte å snakke med gjengen :p (jeg er ikke en person som ser etter rotings/one night'er. hvertfall ikke på TOGET til by'n).

6583432[/snapback]

Det høres sånn passe tragisk ut igrunn. Jenter flest er ikke slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gutter er jo ikke akkurat så mye bedre, slutt å tro at dere er lette å forstå dere på :p

6583519[/snapback]

Jenter er da utrolig mye vanskeligere å forstå seg på enn gutter! Hvordan kan noen som kan rive av hår på beina (med hårroten, til og med) være redde for edderkopper, eller at klærne deres ikke er 100% moteriktige? :p

Lenke til kommentar
Da har man nettopp spilt Tekken 3. Det eier! *Nostalgi*

Gleder meg til å eie lillebror (11 år) i det når han kommer hjem. Han spiller hele tiden, jeg har bare spilt i en halvtime nå, men spilte veeeldig mye for noen år siden.

6583657[/snapback]

Tekken 3 :love:

spilte det sinnsykt mye før!

tror jeg "runda" det også.

Lenke til kommentar
satt på lokaltoget til oslo igår, skulle feire bursda'n til dr3as (alle sammen gratuler han btw). Så sitter jeg der, slapper av, snakker med kompisene, så bare får jeg en hånd på kneet.... O_o Jeg snur meg tilbake og oppdager at det er en rimelig nice dame på høyre side av midtgangen som har lagt hånda si på kneet mitt og koser seg med det...TVERS MIDTGANGEN ASS. men okai. Hu ga opp etter 10min, etter at jeg ikke har gjort en dritt og fortsatte å snakke med gjengen :p (jeg er ikke en person som ser etter rotings/one night'er. hvertfall ikke på TOGET til by'n).

6583432[/snapback]

Det høres sånn passe tragisk ut igrunn. Jenter flest er ikke slik.

6583559[/snapback]

uhm. våkn opp, vask øyne, ta deg en kaffe, se deg rundt. Observer. Hva ser du? De FLESTE er faktisk slik. Noen av dem viser det ikke, men oppførselen forteller det de skjuler. Hun jeg møtte på, var tydeligvhis av den typen som skjuler det ikke. Hun var kåt, litt full, følte seg ensom, hadde lyst på oppmerksomhet, noen som hadde sagt at hun var den-og-den-og-den, hadde gitt henne pikk, og noen hun hadde dumpa dagen etter, etter å ha fått selvtillit boost.

Been there, done that. Derfor frøys jeg hu ut på toget. I know where that road goes, i definitly dont like the end.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...