Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Usja! Ikke pent med så mye muskler. Ikke pent det hele tatt. Hvor gammel er han nå?

6582887[/snapback]

Som det ble sagt tidligere: 59 år:

arnierexbig290305_450x450.jpg

http://www.schwarzenegger.it/mro/coleman/rc202.jpg

æsj, hva får folk til å gjøre slikt mot seg selv?

6582916[/snapback]

Tvangstanker. Det kalles på fagspråket for megalomi og er psykisk sett ganske likt anoreksi/bulemi og andre overdrevne tvangstanker om hvordan kroppen bør se ut.

Nå er det forresten bare 2020 innlegg igjen til forumet runder 6,5 millioner innlegg. (I følge telleren på forrsiden). Dvs. at vi trolig vil passere det runde tallet i løpet av dagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uff...  jeg gir opp mannfolk!

6582267[/snapback]

uff...jeg gir opp kvinnfolk!

satt på lokaltoget til oslo igår, skulle feire bursda'n til dr3as (alle sammen gratuler han btw). Så sitter jeg der, slapper av, snakker med kompisene, så bare får jeg en hånd på kneet.... O_o Jeg snur meg tilbake og oppdager at det er en rimelig nice dame på høyre side av midtgangen som har lagt hånda si på kneet mitt og koser seg med det...TVERS MIDTGANGEN ASS. men okai. Hu ga opp etter 10min, etter at jeg ikke har gjort en dritt og fortsatte å snakke med gjengen :p (jeg er ikke en person som ser etter rotings/one night'er. hvertfall ikke på TOGET til by'n).

Sååehh... jeg gir opp, jeg ass. Klin umulig å forstå dem.

Lenke til kommentar

Sa du ikkeno til hu en gang? O_o

----------

I natt hadde jeg en merkelig drøm.

Bruttern pleier alltid å mekke på bilen osv nå han er hjemme på perm. også plutselig dreiv han å mekka på huset.

Satt en type garagsjeting til døra på dassen og når jeg skulle på do skreik jeg "WTF HVOR ER DØRA?" :p

Etter det var jeg på en type konsert ellerno, og plutselig sto SkyMarsHall der ^_^

"Halla SkyMarsHall" sa jeg, og han sa "nick?" da svarte jeg "Shikaru" og han nikka på hodet og hilste :p

SkyMarsHall er så rå at han kommer i drømma på folk.

hahaha. Mest snodige drømmen jeg har hatt på leeeeeeenge.

Lenke til kommentar
Klin umulig å forstå dem.

6583432[/snapback]

I second that statement!

6583477[/snapback]

Jenter er litt vanskelige å fatte seg på ja. Nå som jeg endelig har fått meg dame vil plutselig alle jentene jeg noensinne har hatt kontakt med knulle meg omtrent. Måtte bare dra hjem fra fest tidlig i går fordi en del venninner av meg var så klåfingrete. Gud, jeg skulle gitt mye for at de skulle oppføre seg slik for et par uker siden. =/

Lenke til kommentar
Klin umulig å forstå dem.

6583432[/snapback]

I second that statement!

6583477[/snapback]

Jenter er litt vanskelige å fatte seg på ja. Nå som jeg endelig har fått meg dame vil plutselig alle jentene jeg noensinne har hatt kontakt med knulle meg omtrent. Måtte bare dra hjem fra fest tidlig i går fordi en del venninner av meg var så klåfingrete. Gud, jeg skulle gitt mye for at de skulle oppføre seg slik for et par uker siden. =/

6583520[/snapback]

det er ikke lett :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...