Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nå kan riktignok ikke de gamle byggerne settes opp mot dagens, men coleman er en syk jævel.

6582903[/snapback]

Word. På begge uttalelser. :)

EDIT: Åfyfaen Marley! Akkurat samme sang som jeg _akkurat_ satte på! :wow:

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelpes, i morgen må jeg opp på gardermoen å sende noen kasser med klær til USA. Gud av meg, pakking er ikke min ting - og det tror jeg SAS Cargo kan glede seg stort over.

6583109[/snapback]

:ohmy: Finnes det ikke noen du kan hyre inn for slikt arbeid?

Np: Queen - Killer Queen

Lenke til kommentar
Hjelpes, i morgen må jeg opp på gardermoen å sende noen kasser med klær til USA. Gud av meg, pakking er ikke min ting - og det tror jeg SAS Cargo kan glede seg stort over.

6583109[/snapback]

:ohmy: Finnes det ikke noen du kan hyre inn for slikt arbeid?

6583120[/snapback]

Ikke innenfor det jeg finner forsvarlig, er bare å sitte på med paps, få ham til å sette meg av på godsterminalen, fylle ut papirene og ta flytoget hjem.Skulle være hjemme til 9AM og da kan jeg jo alltids ta en tur ned til SATS(Tror medlemsskapet mitt er frosset fra og med 1.aug).

Lenke til kommentar

Argh faen i helv....

Nå er jeg så lei av jenter og alt styret dems. De skal gjøre alt så jævla komplisert. Først vil de knulle, så vil de ha forhold, så vil de bare knulle, så vil de ingenting, så vil de knulle igjen, men er redd for at de skal blande inn følelser.

Faen heller, gå i sølibat om du ikke klarer et knull uten å bli forelska. Hrmpf.

Sånn. Det var godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...