Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg gikk på byn igår :p Er ikke helt i støtet for å si det sånn ;)

6582703[/snapback]

Ta deg ett par timer på øyet nå, så får du bare komme deg på flyet, og slappe av der, så er du i form til syden :D ... Ett par svette billige voldtektsdrinker burde få deg i form igjen der nede ;)

Lenke til kommentar

Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg gikk på byn igår :p Er ikke helt i støtet for å si det sånn ;)

6582703[/snapback]

Ta deg ett par timer på øyet nå, så får du bare komme deg på flyet, og slappe av der, så er du i form til syden :D ... Ett par svette billige voldtektsdrinker burde få deg i form igjen der nede ;)

6582713[/snapback]

Skulle gjerne gjort det :p Men har ikke pakket ferdig.. Har litt å gjøre. Sitter å mekker vorsplaylist :D

NP: RJD2 - Ghostwriter

Lenke til kommentar
Skulle gjerne gjort det :p Men har ikke pakket ferdig.. Har litt å gjøre. Sitter å mekker vorsplaylist :D

NP: RJD2 - Ghostwriter

6582714[/snapback]

Ahh ok, er også en treig pakker :p

Hvem drar du med? kompiser?

NP: Ol' Dirty Bastard-Brooklyn Zoo

6582721[/snapback]

Oyes.. pakking er ikke min sterkeste side. Skal dra med 2 komoiser, og tydeligvis møte noen flere der nede :)

Kjøpte oss et sånt lite anlegg med sub og 2 høyttalere, skal hooke opp med iPod. Blir konge det.

NP: T.I - What you know :p

Lenke til kommentar
Oyes.. pakking er ikke min sterkeste side. Skal dra med 2 komoiser, og tydeligvis møte noen flere der nede :)

Kjøpte oss et sånt lite anlegg med sub og 2 høyttalere, skal hooke opp med iPod. Blir konge det.

NP: T.I - What you know :p

6582726[/snapback]

Nice! Ser ut som playlisten kan bli ganske bra også, sånn i forhold til hva du hører på nå :D

NP: Outkast-B.O.B

Lenke til kommentar
Morn folks. Dette blir en ensom dag. =/

6582751[/snapback]

Plz. Den blir hva du gjør den til.

Det er digg å være skikkelig svin i leiligheten min! Stå opp, spise litt chilinøtter, drikke melk, ta litt kaffe, spise frokost, ta en sigarett og generellt sett bare ta det med ro!

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
IKKE PENT?  :realmad:

For helvete, arnold hadde jo drømmekroppen.  :cry:

6582891[/snapback]

Nja. Han er ikke akkurat mitt idol, men. :p

Ronnie Coleman er hakket "verre". Det burde du sjekke ut, Skilpadde!

6582893[/snapback]

Nå kan riktignok ikke de gamle byggerne settes opp mot dagens, men coleman er en syk jævel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...