Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke trøtt, men har en jævlig hodepine grunnet søvnmangel.

 

Jeg anbefaler alle å se på Tv3 nå, så de nevnte noe om Mac, Microsoft og Bill Gates. Lurer på hva filmen handler om.

 

 

Kiket litt i programmet, virker interresant.

 

Dette er historien om Steve Jobs og Bill Gates, to halvsprø datagenier som endte opp som to av verdens mektigste menn. Noah Wyle spiller rollen som Steve Jobs, mannen bak Apple Computer, mens Anthony Michael Hall spiller Microsofts multi-milliardær Bill Gates. Ved hjelp av lidenskap, hell og genialitet revolusjonerte Jobs og Gates datateknologien over natten. Mange vil kjenne igjen Noah Wyle fra den populære TV3-serien "Akutten", der han spiller rollen som John Carter.

 

I rollene: Anthony Michael Hall (Bill Gates) , Noah Wyle (Steve Jobs) , Joey Slotnick (Steve Wozniak) , John Di Maggio (Steve Ballmer) m. fl.

 

Filmen er et must for alle Mac-entusiaster og går på TV3 kl. 00:30 i kveld. Norsk tittel er Datapiratene.

Endret av Dieseln
Lenke til kommentar
*ser på*

 

Sweet.. Lite å gjøre på en lørdag? Heng i SO5!

 

Jeg blir gal, bilen min står hos en venn av meg som er mekaniker, den undergår diverse reprasjoner.. Jeg blir gal. Jeg har ingenting å gjøre! Jeg skulle ha vært ute å kjørt nå :/

6582138[/snapback]

 

råna mener du?

 

god natt :) *halvfull etter en tur på by'n* soooooove

Lenke til kommentar
*ser på*

 

Sweet.. Lite å gjøre på en lørdag? Heng i SO5!

 

Jeg blir gal, bilen min står hos en venn av meg som er mekaniker, den undergår diverse reprasjoner.. Jeg blir gal. Jeg har ingenting å gjøre! Jeg skulle ha vært ute å kjørt nå :/

6582138[/snapback]

 

råna mener du?

 

god natt :) *halvfull etter en tur på by'n* soooooove

6582140[/snapback]

 

Råna ja.

 

Har missa 2 lørdager nå.. Det er så jævla uvant å ikke å ha bil. Føler meg hjelpesløs.. Bilen er mitt "tilholdssted". Når jeg ikke gidder mer, så setter jeg meg i bilen, fyrer på mozart på anlegget å bare kjører.

 

Når det er lørdag, så er det å ringe opp en kompis å dra ut å kjøre. Sjekke livet på uteplassene, snakke med andre venner og rånere og kanskje tjene en hundrings på at en eller anna full faen skal hjem.

 

ARGH! MÅ HA BIL NÅ!

Lenke til kommentar
Er ikke lenge til du har 12k ot-innlegg nå biril!

 

Btw, intressang side du hadde.. Liker du opeth forresten?

6581957[/snapback]

På en I don't give a shit-skala fra 1-10 så får vel det 10.
*ser på*

 

Sweet.. Lite å gjøre på en lørdag? Heng i SO5!

 

Jeg blir gal, bilen min står hos en venn av meg som er mekaniker, den undergår diverse reprasjoner.. Jeg blir gal. Jeg har ingenting å gjøre! Jeg skulle ha vært ute å kjørt nå :/

6582138[/snapback]

Bård, dakar liten, får du ikke vært ute å rånet? :lol:

 

Dog, jeg vet litt hva du mener...uten bil suger litt når man har vært vant å ha det tilgjengelig i..christ..i så og si 3 år :(

Lenke til kommentar

Faen så kjipt. Men om alt går etter planen så har jeg bil på mandag/tirsdag..

 

Og da er faen ikke gatene trygge! Jeg har i ekte rånestil plassert to 12" Cadence Ultradrive subber i bagasjen, samt bytta ut diverse andre høytalere i bilen. Kommer til å høre meg fra 18:00 til 05:00 hver jævla lørdag framover :p

Lenke til kommentar
Faen så kjipt. Men om alt går etter planen så har jeg bil på mandag/tirsdag..

 

Og da er faen ikke gatene trygge! Jeg har i ekte rånestil plassert to 12" Cadence Ultradrive subber i bagasjen, samt bytta ut diverse andre høytalere i bilen. Kommer til å høre meg fra 18:00 til 05:00 hver jævla lørdag framover :p

6582188[/snapback]

Lol, du fornekter deg ikke.

Vel, kan bare si at jeg kommer ikke til å høre deg :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...