Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blah..hele morgendagen går med på flytting. Drit..

 

Skal steike meg ei pizza og så skal jeg sløve med Lethal Weapon 4 :ohmy:

6581740[/snapback]

/plx find one of these and aim it to your head, then find the little trigger, ayeaye?

Endret av IRCdude
Lenke til kommentar
Blah..hele morgendagen går med på flytting. Drit..

6581740[/snapback]

Oi, en hel dag!! Ikke så mye å flytte? Trodde du skulle flytte helt ut jeg, får du det til på en dag? Eller beholder du en residens i nærheten?

6581761[/snapback]

Hvis man har et sted å lagre det man skal flytte ut, og er et par stykker på jobben en hel dag, går det helt fint å flytte ut et normalt hus i løpet av dagen.

 

Men ikke hvis man skal ha med svømmebassenget. :p

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
/plx find one of these and aim it to your head, then find the little trigger, ayeaye?

6581750[/snapback]

No offence men du finner bare meningsløse ting å si hva? o.O
Oi, en hel dag!! Ikke så mye å flytte? Trodde du skulle flytte helt ut jeg, får du det til på en dag? Eller beholder du en residens i nærheten?

6581761[/snapback]

Gammlingen er vel ikke mere 2-3 min unna å kjøre.
Lenke til kommentar

Ojojoj! Nå har det skjedd mye her!

 

Først skulle jeg ta isbit oppi vannet mitt. Jeg har sånn plastposegreier og det er sykt vanskelig å få ut isbitene og selvfølgelig føly det sikkert 30 cm oppi lufta når ejg endelig fikk den ut. Og veit du hva?

 

Den traff faen meg glasset! Det spruta vann over hele kjøleskapet. Skulle ha filmet det!

 

Så gikk jeg ut for å røyke og fant en liten søt larve jeg plukket opp og la i gresset. Den tissa på meg og det lukta seriøst menneskedrit! Herre!

Lenke til kommentar

Jeg tipper b-real har walk-in-closet, ja.

 

Drister meg til å si at du kanskje ikke lever et helt gjennomsnittlig norsk liv, JoachimR.

 

Edit: Ikke at det er noe galt i noen av delene. Enkelte er overklasse, andre er ikke.

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Så vidt jeg leste i sted slet B-real med en del rot.. Kasser og bager er vel en god ide hva gjelder flytting, særlig om det skal gjøres på en dag.

 

EDIT: Du flytter hjem?

 

Tegnet en passende ungkarsleilighet i paint i sted.

6581822[/snapback]

 

Unnskyld meg.

men hva er vitsen med "walk-in-closet" ?som du skreiv.

Holder vel i massevis med en komode og/eller skap?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Så vidt jeg leste i sted slet B-real med en del rot.. Kasser og bager er vel en god ide hva gjelder flytting, særlig om det skal gjøres på en dag.

 

EDIT: Du flytter hjem?

 

Tegnet en passende ungkarsleilighet i paint i sted.

6581822[/snapback]

 

Unnskyld meg.

men hva er vitsen med "walk-in-closet" ?som du skreiv.

Holder vel i massevis med en komode og/eller skap?

6581861[/snapback]

Walk-in-closet er en nødvendig av de store. Ser for meg at jeg trenger en leilighet med to soverom med connecting, så kan det ene soverommet gjøres om til klær. EN kommode holder ikke så lenge..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...