b-real Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 *rive seg i det man har på hode* Jeg må begynne å pakke sammen nå og få unna stash så jeg kan være ute av kåken til mandagen. Fan så lite lyst jeg har til dette, må være den tingen jeg absolutt ikke vil i det hele tatt. Jeg har det så utrolig bra i denne leiligheta. Jaja. Får begynne å pakke da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 *rive seg i det man har på hode* Jeg må begynne å pakke sammen nå og få unna stash så jeg kan være ute av kåken til mandagen. Fan så lite lyst jeg har til dette, må være den tingen jeg absolutt ikke vil i det hele tatt. Jeg har det så utrolig bra i denne leiligheta. Jaja. Får begynne å pakke da. 6578136[/snapback] Må du flytte eller blir du kastet ut ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Må du flytte eller blir du kastet ut ? 6578152[/snapback] Må flytte ut. Huskontrakten ble ikke skrevet lengere en til den 1.august og da hadde jeg planer for å flytte så husverten har selvsagt da funnet en som skal overta etter meg, men så ble flytteplanene mine endret og jeg skulle bli boende, men da var allerede denne leiligheta bortlovet til en annen. Jeg elsker flaksen min, slår aldri feil. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Ah, da var scooteren i boks. Da gjenstår bare lappen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Må du flytte eller blir du kastet ut ? 6578152[/snapback] Må flytte ut. Huskontrakten ble ikke skrevet lengere en til den 1.august og da hadde jeg planer for å flytte så husverten har selvsagt da funnet en som skal overta etter meg, men så ble flytteplanene mine endret og jeg skulle bli boende, men da var allerede denne leiligheta bortlovet til en annen. Jeg elsker flaksen min, slår aldri feil. 6578179[/snapback] Det var synd å høre Men opp med hoved, livet går videre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Det er alltid gøy å se på uværet / tordenet bomme på oss ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 God morgen. Jeg våkna faktisk 13.37 i dag \o/ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Led Zeppelin - Stairway to Heaven Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Nå blir det onimusha3 gaming ^_^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 jeg er trøtt, våknet for ikke lenge siden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Ayreon - Day Sixteen - Loser Knallåt for en knalldag. Deilig vær. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Nå skal jeg kjøre Mercedesen til min far... for første gang. Dette går aldri bra. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Nå skal jeg kjøre Mercedesen til min far... for første gang. Dette går aldri bra. 6578602[/snapback] ja, det kommer til å gå rett til H*vette! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Bare jeg som synes dette er horibelt skrevet? 24-åringen synes det er synd at kakekastingen har innskrenket friheten til Kristin Halvorsen, som nå ferdes med livvakter på slep. Hallo? Hun må da sikres uansett som minister, og om en kake gjorde behovet synlig, for all del. Men å synes det er dumt? Skjønner ikke problemet. At Kristin Halvorsen også synes det er ille er enda verre - hun måtte da forstå hva hun gikk til? Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Altså, nå begynner jeg virkelig å lure, brukes franc lenger eller ikke? Orker ikke å oprette tråd for ett ja/nei spørsmål, får heller få asskick i so da Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Bare jeg som synes dette er horibelt skrevet? 24-åringen synes det er synd at kakekastingen har innskrenket friheten til Kristin Halvorsen, som nå ferdes med livvakter på slep. Hallo? Hun må da sikres uansett som minister, og om en kake gjorde behovet synlig, for all del. Men å synes det er dumt? Skjønner ikke problemet. At Kristin Halvorsen også synes det er ille er enda verre - hun måtte da forstå hva hun gikk til? 6578730[/snapback] Incomming kake!, Hopp foran kristin, human shield, catch the bullet(cake). Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Uæææ! Jeg liker en sang jeg hørte på Summer Dance Mania. C-Bool - Got 2 Know (Verano Remix) Kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Uæææ! Jeg liker en sang jeg hørte på Summer Dance Mania. C-Bool - Got 2 Know (Verano Remix) Kan ikke noe for det. 6578815[/snapback] Og nå må du spre denne synden ovenfor gud rundt i so5? Nå fikk du meg til å *kremt* *Kjøpe den* Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 skal ta bussen 10 på... er så stress med buss når det er så varmt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 *Kjøpe den* 6578817[/snapback] Du får ikke lov å bruke pengene dine på sånt. Det holder at én av oss er hekta på dritten. *Bestille 6-ukers rehabilitering* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg