Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Åssen veit dere at noen har dødd i bilulykke?

6576664[/snapback]

 

 

han kjente flere personer personelgi her tror jeg , var i vertfal" rip fondus" i topicen på #hw,no@undernett i lange tider

 

han hadde btw siste post i so1

6576676[/snapback]

Det er jo lenge siden da. Trodde det var nye dødsfall. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åssen veit dere at noen har dødd i bilulykke?

6576664[/snapback]

 

 

han kjente flere personer personelgi her tror jeg , var i vertfal" rip fondus" i topicen på #hw,no@undernett i lange tider

 

han hadde btw siste post i so1

6576676[/snapback]

Det er jo lenge siden da. Trodde det var nye dødsfall. :ermm:

6576685[/snapback]

 

 

nei nye er det vell ikke , var jo spm og noen forumbrukere hadde død , så det er samtale eventet nå ^^

 

btw hvist noen kjente han , ikke dra på kjip deppe tripp pga at det prates om han her

Lenke til kommentar
Den er bare oppskrytt og dyr.

6576723[/snapback]

 

Jeg vil si at en pizza fra peppes gir den samme effekten, både den er dyrere og mannen på døra forventer litt ekstra. Altså, DYR

6576752[/snapback]

 

skal bestille film-deal i morra, han mannen på døra kan glemme tips.

han kan ta seg en bolle (bokstavelig talt)

Lenke til kommentar
Den er bare oppskrytt og dyr.

 

Jeg vil si at en pizza fra peppes gir den samme effekten, både den er dyrere og mannen på døra forventer litt ekstra. Altså, DYR

Bortsett fra at Peppes Pizza-pizza er 10 milliarder ganger bedre enn Lørdagspizza?

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Den er bare oppskrytt og dyr.

 

Jeg vil si at en pizza fra peppes gir den samme effekten, både den er dyrere og mannen på døra forventer litt ekstra. Altså, DYR

Bortsett fra at Peppes Pizza-pizza er 10 milliarder ganger bedre enn Lørdagspizza?

6576777[/snapback]

 

Joa, men smaken er ikke så langt i fra Grandisen, gi grandisen en ekstra tjukk bunn. Å There You Go

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...