Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det? Kristenfundamentalisme?

Hardbarkete kristne. Fudamentalist betyr at man tror veldig mye på noe, og følger stort sett etter det man tror på.

 

Kristenfundamentalisme er altså et samfunn med kristne fundamentalister.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hva er det? Kristenfundamentalisme?

Hardbarkete kristne. Fudamentalist betyr at man tror veldig mye på noe, og følger stort sett etter det man tror på.

 

Kristenfundamentalisme er altså et samfunn med kristne fundamentalister.

6576365[/snapback]

Fundamentalisme er vel på grensen til ekstremisme? Kristenfundamentalister godtar f.eks. ikke at alle ikke tror på det samme som dem og ser på oss som syndere. Har et par islamfundamentalister i klassen som ler av andre religioner og stadig minner meg på at jeg ikke har en sjanse for tilgivelse fra Gud siden jeg er ateist. I tillegg har de utpekt meg som klassens homo og mener jeg vil brenne i helvete for det også. Ser ikke fram til KRL-timene etter sommeren når de, som jeg nylig fikk, får vite at de hadde rett. -.-

Lenke til kommentar
Ikke ta bilde av kirken, sett fyr på de :)

6576332[/snapback]

er så lang fengsels straff for sånt da , ikke verd det liksom

6576376[/snapback]

Det bryr ikke jeg meg om. Jeg bare oppfordrer andre til å gjøre det :D

6576385[/snapback]

 

 

er jo ikke lovelig og oppfordre til lovbrudd heller da

Lenke til kommentar
Fundamentalisme er vel på grensen til ekstremisme? Kristenfundamentalister godtar f.eks. ikke at alle ikke tror på det samme som dem og ser på oss som syndere. Har et par islamfundamentalister i klassen som ler av andre religioner og stadig minner meg på at jeg ikke har en sjanse for tilgivelse fra Gud siden jeg er ateist. I tillegg har de utpekt meg som klassens homo og mener jeg vil brenne i helvete for det også. Ser ikke fram til KRL-timene etter sommeren når de, som jeg nylig fikk, får vite at de hadde rett. -.-

6576408[/snapback]

Æsjda, du får slå dem på eget felt, husk å les alle feltene om forbud, forbudet om homofili, er ikke verre enn andre forbud..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...