Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beseggen antar jeg? Vi har savnet deg :) .

6576000[/snapback]

Kyrkja. 2032 meter over havet. Mye brattere og luftigere enn Beseggen. <3

6576018[/snapback]

:ohmy:

 

Og jeg som syntes at Beseggen var konge. Kanskje på tide å ta seg en tur opp i Jotunheimen igjen..

6576027[/snapback]

Sist jeg var der, hadde jeg sånne flotte helvetes knær (slatters)... så fikk ikke gått Beseggen da jeg.. :(

Får vel komme meg opp dit etter hvert jeg også.. Får vel gå både Beseggen og Kykja da :p

Lenke til kommentar
Fikk du fisk ?

6576053[/snapback]

Vi fikk en bitte-liten fisk, som vi slapp uti igjen.

Senere fikk vi en litt større fisk, som selvfølgelig hoppet av spinneren.

Stanga mi knakk forresten. Den lå og rullet under noe steiner, og vips!

 

Begge fiskene var ørret.

Lenke til kommentar
espennyh: Spiller du på det überskillede 90/91 laget til Elverum?^_^

6575999[/snapback]

 

hahahaha, nei.

 

 

Jeg hadde med 4 par ifjor.. Og i gruppespillet hadde vi så lett motstand så jeg ikke behøvde å takle omtrent, så jeg klarte meg.

6575967[/snapback]

Satt du mye på benken? :ermm:

6576054[/snapback]

 

Satt på benken i 12 minutter under hele NC i fjor.

Da hadde jeg tråket over.. og klarte ikke gå.. Ikke fikk jeg på skoen min eller :p

Lenke til kommentar
Ta å følg med på denne fyren lever utrooolig på grensa og sitter å vurderer en ferie på vedkommende pga spamming. Mere tull fra han så gi han 2-4 ukers utestengelse. b-real
:wee:

 

Da skal jeg se "Grey's Anatomy" hele natten.. blir en god del episoder det gitt. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Supermann var ute og fløy over byen en dag. Han var dritkåt. Så får han øye på Vidunderkvinnen som ligger og soler seg på et tak. Hun er helt naken, Supermann tenker som så at han har lyst til å feie over henne. "Jeg er jo rask som en kule. Jeg kan fly ned dit, knulle henne og stikke av før hun rekker å åpne øynene!" Som tenkt, så gjort.

 

Like etter at Supermann har stukket, åpner Vidunderkvinnen øynene, ser seg rundt og sier: "Hva faen var det?!?". Så svarer Den Usynlige Mannen: "Jeg aner ikke, men jeg fikk plutselig jævlig vondt i rassen!"

 

 

:!:

Lenke til kommentar
Supermann var ute og fløy over byen en dag. Han var dritkåt. Så får han øye på Vidunderkvinnen som ligger og soler seg på et tak. Hun er helt naken, Supermann tenker som så at han har lyst til å feie over henne. "Jeg er jo rask som en kule. Jeg kan fly ned dit, knulle henne og stikke av før hun rekker å åpne øynene!" Som tenkt, så gjort.

 

Like etter at Supermann har stukket, åpner Vidunderkvinnen øynene, ser seg rundt og sier: "Hva faen var det?!?". Så svarer Den Usynlige Mannen: "Jeg aner ikke, men jeg fikk plutselig jævlig vondt i rassen!"

 

 

:!:

6576254[/snapback]

 

 

den vitsen er jo like gammel som brødet :p *hikk*

 

jeg fikk plutselgi hikke

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...