Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Anbeling til I.A.G og Seether: Last den ned på skolen også og bruk den og se hva reaksjonene blir :D .

6058764[/snapback]

"Hvorfor går allting så fort?"

"Hvorfor krasjer ikke nettleseren hele tiden?"

;)

(For å laste den ned på skolen må man nødvendigvis ha admin-tilgang, da)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbeling til I.A.G og Seether: Last den ned på skolen også og bruk den og se hva reaksjonene blir :D .

6058764[/snapback]

Har du prøvd det? Hva skjedde?

Forresten, hvilken versjon vil dere anbefale, 8.54 på norsk, eller 9.0 beta på engelsk?

Lenke til kommentar

I.A.G: Nei, men jeg vet @kd blant annet har gjort det og læreren hans ba han gå inn på Internett :wee: (han skjønte ikke at Opera også var internett etc.) Og noen andre igjen er blitt beskyldt for å ha prøvd å hacke seg inn på skolens system når lærerne har sett de har brukt Opera.

På en skole skaffer man seg admintilgang lett som bare det.

Hmm, hvem skal jeg heie på tro? Dahl eller Herr Brun? :hmm:

Lenke til kommentar

6058802[/snapback]

En som liker R:TW og strategispill eller en annen fyr? En som svarte deg paa din aller foerste post paa forumet eller en som bare ble kjent med deg som forumbruker gjennom OT-baren? :wee:

Dessuten har jeg lengre tiss en ham

Lenke til kommentar

Begge. Herr Brun bruker dog FF nå, men det er fordi han er i Frankrike og han ikke gidder laste det ned på den maskinen der og fordi de hadde FF der fra før. Han har Opera på 5/5 maskiner hjemme, så han er unnskyldt.

*gruble*

Men Herr Brun bor lengst unna, så da heier jeg på Dahl siden han kunne komt mye kjappere å banke meg opp om jeg heiet på Herr Brun. :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Begge. Herr Brun bruker dog FF nå, men det er fordi han er i Frankrike og han ikke gidder laste det ned på den maskinen der og fordi de hadde FF der fra før. Han har Opera på 5/5 maskiner hjemme, så han er unnskyldt.

*gruble*

6058832[/snapback]

Ser ut til at herr Dahl stakk sin vei.

Lenke til kommentar

6058802[/snapback]

En som liker R:TW og strategispill eller en annen fyr? En som svarte deg paa din aller foerste post paa forumet eller en som bare ble kjent med deg som forumbruker gjennom OT-baren? :wee:

Dessuten har jeg lengre tiss en ham

6058816[/snapback]

*gruble*

Men Herr Brun bor lengst unna, så da heier jeg på Dahl siden han kunne komt mye kjappere å banke meg opp om jeg heiet på Herr Brun. :p

6058832[/snapback]

Huff, nå ble det vanskeligere, du liker jo TW -serien du, kan jo ikke heie på motstanderen til en av mine likemenn, arg! :(

Men Dahl har jeg møtt IRL på TG og ikke deg. Og siden jeg fikk et enda bedre inntrykk av Dahl da igjen, så vil jeg jo heie på han.. Huff, dette var vanskelig. :wee:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
[...]

Men Dahl har jeg møtt IRL på TG og ikke deg. Og siden jeg fikk et enda bedre inntrykk av Dahl da igjen, så vil jeg jo heie på han.. Huff, dette var vanskelig. :wee:

6058861[/snapback]

Dahl har forduftet likevel, så det er ikke noe å heie på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...