Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror fint kan slå ned selv om det regner. Jeg opplevde østlandsvær for et par dager siden for første gang. De var masse mørke skyer, og man kunne se det lynte langt borte. Så plutselig ble det kraftig vind. Så kom regnet, og så kom lyn og torden. Var visst ganske standard.

 

Hvor bor du igjen mushi?

Lenke til kommentar
Tror fint kan slå ned selv om det regner. Jeg opplevde østlandsvær for et par dager siden for første gang. De var masse mørke skyer, og man kunne se det lynte langt borte. Så plutselig ble det kraftig vind. Så kom regnet, og så kom lyn og torden. Var visst ganske standard.

 

Hvor bor du igjen mushi?

6573253[/snapback]

Det ER ganske standard. Jævelig koselig å sitte på terrassen å drikke øl, mens det været drar innover horisonten. Varmt og lummert, mørkt og trist og lyn i det fjerne, med mange verandaristende drønn. Sånt er kult.

Lenke til kommentar
Tror fint kan slå ned selv om det regner. Jeg opplevde østlandsvær for et par dager siden for første gang. De var masse mørke skyer, og man kunne se det lynte langt borte. Så plutselig ble det kraftig vind. Så kom regnet, og så kom lyn og torden. Var visst ganske standard.

 

Hvor bor du igjen mushi?

6573253[/snapback]

tønsberg :)

 

Har slutta å tordne nå tror jeg. Hører ikke mye med musikken på.

Lenke til kommentar
Det ER ganske standard. Jævelig koselig å sitte på terrassen å drikke øl, mens det været drar innover horisonten. Varmt og lummert, mørkt og trist og lyn i det fjerne, med mange verandaristende drønn. Sånt er kult.

6573272[/snapback]

 

mmmm øl! tror jeg må ha meg en sånn en når jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Tror fint kan slå ned selv om det regner. Jeg opplevde østlandsvær for et par dager siden for første gang. De var masse mørke skyer, og man kunne se det lynte langt borte. Så plutselig ble det kraftig vind. Så kom regnet, og så kom lyn og torden. Var visst ganske standard.

 

6573253[/snapback]

 

 

Stemmer, det er ganske standard ja ;P

 

kjenner det gjerne en time eller to før det begynner..

Lenke til kommentar
Tror fint kan slå ned selv om det regner. Jeg opplevde østlandsvær for et par dager siden for første gang. De var masse mørke skyer, og man kunne se det lynte langt borte. Så plutselig ble det kraftig vind. Så kom regnet, og så kom lyn og torden. Var visst ganske standard.

 

6573253[/snapback]

 

 

Stemmer, det er ganske standard ja ;P

 

kjenner det gjerne en time eller to før det begynner..

6573333[/snapback]

Det skjer faktisk akkurat NÅ :love:

Buldret for første gang for 1min siden ...

Lenke til kommentar
Har du også lagt merke til det, euroshopper? :(

 

På Prix ved meg har de bare en slags lightversjon.

6573322[/snapback]

Ja sånn er det overalt! Ingen lemon å se noen steder, bare peach og lame light-versjoner...argh! alt skal være uten sukker nå for tiden.

 

[Edit]

Men peach er mye bedre iste enn lemon uansett.

6573336[/snapback]

Blasfemi! Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...