Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dekkene som isolerer?

6573085[/snapback]

Indeedo!

6573092[/snapback]

 

Det stemmer ikke helt, tror du ikke at når lynet har fart igjennom en kilometer med luft, klarer å hoppe fra felgen til bakken etter å ha truffet bilen?

 

Årsaken til at man er trygg i en bil, er at strømmen følger stålkarrosseriet rundt de som sitter inni. Enkelt og greit ;)

Lenke til kommentar
Det regner og tordner masse her nå. hvor farlig er det å ha på pc/tv da?

6572877[/snapback]

 

Å oppholde seg i nærheten av pc, tv, mikrobølgeovn og andre elektriske ting, øker naturlig nok faren for å bli skadet av lynet.

6573042[/snapback]

Hih. Sikringen gikk ett min etter jeg posta inlegget.

Lenke til kommentar
Det regner og tordner masse her nå. hvor farlig er det å ha på pc/tv da?

6572877[/snapback]

 

Å oppholde seg i nærheten av pc, tv, mikrobølgeovn og andre elektriske ting, øker naturlig nok faren for å bli skadet av lynet.

6573042[/snapback]

Hih. Sikringen gikk ett min etter jeg posta inlegget.

6573138[/snapback]

Jeg vil anbefale deg å ta ut kontaktene til pc'n og bredbåndsruteren mens det tordner. Trist å miste både data og internett. Det er trossalt de viktigste tingene man har :p

Lenke til kommentar

Da er det eeeendelig HEEELG! ;D *kosepå alle*

 

en fin dag på jobben, som har gått fort..

 

det skal bli såå digg ;D

 

edit:

 

Jeg vil anbefale deg å ta ut kontaktene til pc'n og bredbåndsruteren mens det tordner. Trist å miste både data og internett. Det er trossalt de viktigste tingene man har

 

Modemet mitt piper som bare faen etter tordenvær i natt. Nettet funker fjell,selv om linja var borte da jeg dro på jobb i dag tidlig.

Meeen, skeptisk til routern i tilfelle den kvelder :\

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Dekkene som isolerer?

6573085[/snapback]

Indeedo!

6573092[/snapback]

 

Det stemmer ikke helt, tror du ikke at når lynet har fart igjennom en kilometer med luft, klarer å hoppe fra felgen til bakken etter å ha truffet bilen?

 

Årsaken til at man er trygg i en bil, er at strømmen følger stålkarrosseriet rundt de som sitter inni. Enkelt og greit ;)

6573134[/snapback]

Fullstendig totalt sykt korrekt.

Men det er for varmt til å si noe ingående om ting nå.

DET ER FAKTISK SÅ SYKT VARMT AT DET ER ... SYKT ... LIZM!

Så nå skal jeg ut ... fort!

 

Had'mmm

Lenke til kommentar
Det regner og tordner masse her nå. hvor farlig er det å ha på pc/tv da?

6572877[/snapback]

 

Å oppholde seg i nærheten av pc, tv, mikrobølgeovn og andre elektriske ting, øker naturlig nok faren for å bli skadet av lynet.

6573042[/snapback]

Hih. Sikringen gikk ett min etter jeg posta inlegget.

6573138[/snapback]

Jeg vil anbefale deg å ta ut kontaktene til pc'n og bredbåndsruteren mens det tordner. Trist å miste både data og internett. Det er trossalt de viktigste tingene man har :p

6573168[/snapback]

Men nå regner det. trodde ikke lynet slo ned når det regnet? Regna ikke ista når lynet slo ned.

 

oj. mange like ord :wee:

Lenke til kommentar
Men nå regner det. trodde ikke lynet slo ned når det regnet? Regna ikke ista når lynet slo ned.

 

oj. mange like ord :wee:

6573185[/snapback]

Tja, er ikke noen lynekspert, men er ganske sikker på at jeg har opplevd at det har både tordnet og regnet samtidig...

6573224[/snapback]

Har det ejg også, men det jeg lurer på er om det er større eller mindre sjangse for at det slår ned da. Jeg hadde i værtfall blitt litt distrahert av å bli våt hvis jeg var et lyn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...