Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Æsj, tenkte jeg skulle stikke en tur til byn. Ombestemte meg på vei opp bakken til busstoppet. Mistet helt lysten til å gjøre noe som helst. Sikkert fordi jeg er dritt lei av folk som svikter i siste liten sånn at jeg ender opp med å gå mutters aleine. Shopping suger.

 

*tapåsegpysjamasigjen*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æsj, tenkte jeg skulle stikke en tur til byn. Ombestemte meg på vei opp bakken til busstoppet. Mistet helt lysten til å gjøre noe som helst. Sikkert fordi jeg er dritt lei av folk som svikter i siste liten sånn at jeg ender opp med å gå mutters aleine. Shopping suger.

 

*tapåsegpysjamasigjen*

6572695[/snapback]

 

eeeh, er det ikke du som svikter i siste liten, siden du snudde i bakken til busstoppet? :D

Lenke til kommentar
Neh, endte opp aleine denne gangen også..men hadde tenkt til å gå likevel. Så ombestemte jeg meg og ble hjemme istedet.

6572734[/snapback]

 

Du kan bli med meg på elkjøp hvis du vil, skal kjøpe microbølgeovn :p

6572753[/snapback]

it's okey, blir heller hjemme jeg. Føler uansett ikke for å gå ut lengre. Vil bli i sengen min og gjemme meg under dynen.

Lenke til kommentar
Det regner og tordner masse her nå. hvor farlig er det å ha på pc/tv da?

6572877[/snapback]

 

Å oppholde seg i nærheten av pc, tv, mikrobølgeovn og andre elektriske ting, øker naturlig nok faren for å bli skadet av lynet.

6573042[/snapback]

Tips: Dra ut ALT av støpsel i heile huset og sett deg midt i stova på ein stol så er du sikker.

Lenke til kommentar
Neh, endte opp aleine denne gangen også..men hadde tenkt til å gå likevel. Så ombestemte jeg meg og ble hjemme istedet.

6572734[/snapback]

 

Du kan bli med meg på elkjøp hvis du vil, skal kjøpe microbølgeovn :p

6572753[/snapback]

it's okey, blir heller hjemme jeg. Føler uansett ikke for å gå ut lengre. Vil bli i sengen min og gjemme meg under dynen.

6572777[/snapback]

 

Lukter jeg Hide & Seek? :--)

Lenke til kommentar
Det regner og tordner masse her nå. hvor farlig er det å ha på pc/tv da?

6572877[/snapback]

 

Å oppholde seg i nærheten av pc, tv, mikrobølgeovn og andre elektriske ting, øker naturlig nok faren for å bli skadet av lynet.

6573042[/snapback]

Tips: Dra ut ALT av støpsel i heile huset og sett deg midt i stova på ein stol så er du sikker.

6573062[/snapback]

 

sikrere å sitte i en bil..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...