Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser oysfaerg i tråden <3 :)

 

Fillern han stakk :p

 

Nå er det lunsj snart. Hva skal jeg kjøpe ?

 

Mat

Pizzabolle 25,-

Oseloff 25,-

Ostehorn + Vaffelkake 26,-

Yoghurt + 2X Vaffelkaker 24,-

6572055[/snapback]

 

Youghurt + vaffelkake.

Drikke

Iste 12,-

Brus 15,-

Juice 12,-

Tropisk Nektar 15,-

6572055[/snapback]

 

Hmm..vanskelig valg.

Iste'en\brusen\juicen er verst for tennene, mens nektaren er full av sukker.

Vann ?

 

Dessert

Sjokolade kake 10,-

Is 12,-

Eplekake med is 18,-

Gullrotkake 10,-

6572055[/snapback]

Gulrotkake.

Lenke til kommentar
Nå er det lunsj snart. Hva skal jeg kjøpe ?

 

Mat

Pizzabolle 25,-

Oseloff 25,-

Ostehorn + Vaffelkake 26,-

Yoghurt + 2X Vaffelkaker 24,-

 

 

Drikke

Iste 12,-

Brus 15,-

Juice 12,-

Tropisk Nektar 15,-

 

Dessert

Sjokolade kake 10,-

Is 12,-

Eplekake med is 18,-

Gullrotkake 10,-

6572055[/snapback]

 

Pizzabolle

 

Vann

 

Men så klarer jeg ikke å bestemme meg for sjokoladekake eller is. Så ta begge deler du :p

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......"

 

Det har intet for seg imo, flere som er enig?

6570906[/snapback]

Skal du forby nattaspammingen min :dontgetit:

Lenke til kommentar
Skal du forby nattaspammingen min  :dontgetit:

6572218[/snapback]

Ja, det skal jeg. For dere har spammet noe sykt i det siste og da må man stramme tøylene og finne fram pisken :\

 

Ozelot:

#10: ...Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Lenke til kommentar
Skal du forby nattaspammingen min  :dontgetit:

6572218[/snapback]

Ja, det skal jeg. For dere har spammet noe sykt i det siste og da må man stramme tøylene og finne fram pisken :\

 

Ozelot:

#10: ...Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

6572256[/snapback]

Jaja..

Da var det slutt på natta da :(

Lenke til kommentar
Uææ, jeg hører ikke på det ene øret. Det er helt tett :dontgetit:

6572316[/snapback]

Hold for nesa, lukk øynene godt (ellers spretter de ut) også BLÅÅS alt du kan inni deg. Slik at luften ikke kommer ut. Da får du bedre trykk i hodet. (Det kan hende du skal suge innover, og ikke blåse utover. Det finner du ut ganske raskt ^^)

 

Jeg er så irritert!

Våkner idag av at pappa står og hyler i døra om at han er drittlei av at jeg og søsteren min bor på hotell hjemme. I følge ham så gjør vi ikke noe for familien, rydder ikke og er bare late. Så går han, uten at jeg får sagt noe som helst.

Får på meg noen filler og stormer ut etter han, hvor han og mamma sitter i hagen med kaffe. Så står jeg der og "argumenterer" med ham, hvor han bare feier alt bort og nekter å godta noe av det jeg sier,hvorav alt er helt sant. Så begynner jeg og grine (jada, jada) og da ble det andre boller, gitt! Da var alt jeg sa riktig og han unnskyldte seg og klandret søstreren min istedenfor.. Greit nok for meg, det. Men jeg er i ordentlig dårlig humør.. Duste morgen.

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...