Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
El Netzor: Selv ikke de mest hardbarkede SO-posterne har nok fått med seg alle sidene. Umulig prosjekt.

6058604[/snapback]

Hvis du har lest alle sidene, bør du begynne å tenke seriøst på å komme deg opp fra skrivebordstolen og skaffe deg et liv!

(og hvis du nå har tenkt å spørre om man kan skaffe seg et liv ved å laste det ned fra nettet, les første setning om igjen)

:p

Lenke til kommentar
Hvis du legger deg litt tidlig saa er du fortapt. Spesielt i sommerferien. I et par uker kom det jo oppimot 50 nye innlegg fra 23.00 til 06.00 :p Men i sommerferien fikk jeg med meg alle innleggene, tror jeg. Naa som jeg er i Frankrike har jeg rett og slett ikke tid til aa sitte og lese alle sidene :p

6058701[/snapback]

Men å poste nærmere 400 innlegg her på kort tid, det har du tid til? Lenge leve dobbeltmoralen.

Lenke til kommentar
Hvis du legger deg litt tidlig saa er du fortapt. Spesielt i sommerferien. I et par uker kom det jo oppimot 50 nye innlegg fra 23.00 til 06.00 :p Men i sommerferien fikk jeg med meg alle innleggene, tror jeg. Naa som jeg er i Frankrike har jeg rett og slett ikke tid til aa sitte og lese alle sidene :p

6058701[/snapback]

Men å poste nærmere 400 innlegg her på kort tid, det har du tid til? Lenge leve dobbeltmoralen.

6058720[/snapback]

Noen som sa PMS?

Det TAR jeg meg tid til. Det er mye mer underholdende enn aa lese samtaler jeg ikke deltok i. Og det tar mindre tid aa skrive 400 innlegg enn aa lese 3000 :)

Lenke til kommentar
Må man ikke betale for Opera?

6058709[/snapback]

Ble gratis, men jeg brukte den med reklamebanner før.

Det var det verdt.

6058717[/snapback]

Kanskje jeg skal gidde å bytte til Opera da.

Edit: Mamma banner som en same!

Endret av Seether
Lenke til kommentar

6058701[/snapback]

6058720[/snapback]

Tenkte på det samme :grin:

*se på kattunger :love: *

Lenke til kommentar
Må man ikke betale for Opera?

6058709[/snapback]

Ble gratis, men jeg brukte den med reklamebanner før.

Det var det verdt.

6058717[/snapback]

Kanskje jeg skal gidde å bytte til Opera da.

Edit: Mamma banner som en same!

6058738[/snapback]

Samer kan ikke banne. Folk mellom Bodoe og Harstad (harstad er IKKE inkludert) kan banne. Og visse troendere.

Lenke til kommentar
Noen som sa PMS?

6058737[/snapback]

Hva er det med deg og de PMS-greiene? Får jeg ikke lov til å være kritisk uten å få sånt dritt slengt i ansiktet?

6058744[/snapback]

For all del, vaer saa kritsik du vil. Men naar du skriver med en uhyggelig tone saa faar du "saann dritt" slengt i ansiktet.

Og hva er det med meg og de PMS-greiene? Jeg vet ikke. Meg bekjent har jeg skrevvet det to ganger naa i SO... Begge gangene saa er det fordi folk har hisset seg opp helt uten videre. Det er et typisk symptom paa PMS hos mange kvinner.

Lenke til kommentar
Operaen min monger til tider.

Det er vel så irriterende. Men ellers en veldig fin nettleser.

6058745[/snapback]

Betaen? Det er kjent at det er en del problemer med den, men betaen er likevel en god del bedre enn 8.54.

Lukter jeg figth mellom Herr brun og Dahl? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...