Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagen blir et helvette, for det er ingenting å gjøre. Men kjekt å få lønn for å sitte på MSN og forum 8 timer dagen.

Endelig snart helg YAY.

6571585[/snapback]

 

Får du mye ?

 

Jeg hadde blitt tullete i hodet uten noe å gjøre. Sånn seriøst tullete

Lenke til kommentar
Dagen blir et helvette, for det er ingenting å gjøre. Men kjekt å få lønn for å sitte på MSN og forum 8 timer dagen.

Endelig snart helg YAY.

6571585[/snapback]

I'll seccond that. Ellers kan en jo surfe andre forum, lese nyheter, lese tegneserier, lese bøker.. ja.. tiden kan fylles med så mangt. Jeg tror jaggu jeg skal skive et nytt innlegg i bloggen min.

 

Syk, forresten? Hence the.. hostesaft?

Lenke til kommentar
Arti ord, kikhoste. Om du sier det som det staves, å ikke kjik. Men KIK.

 

Aldri tengt over

6571624[/snapback]

Er du negativ i dag neppe? :D Står enda fast på far cry, så jeg har begynt på nytt hehe-- Har jo egentlig ikke prøvd å klare han siden i går da men.. Passelig vær her idag også faktisk!

Lenke til kommentar

Neida, er ikke negativ. Bare litt sliten. Er ikke negativ fordi jeg syntes er ord var arti :p

 

Sorry Rasch jeg kom ikke på msn igår, var ute å bada, så kom jeg hjem å hvila meg, så hadde jeg sex. Så sovna jeg, typisk.

 

DO'H!

 

@ Jarmo, fatter ikke at dere sutrer for god være. Vi har nesten ikke hatt godvær :cry:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Neida, er ikke negativ. Bare litt sliten. Er ikke negativ fordi jeg syntes er ord var arti :p

 

Sorry Rasch jeg kom ikke på msn igår, var ute å bada, så kom jeg hjem å hvila meg, så hadde jeg sex. Så sovna jeg, typisk.

 

DO'H!

 

@ Jarmo, fatter ikke at dere sutrer for god være. Vi har nesten ikke hatt godvær  :cry:

6571671[/snapback]

Er ikke så nøye! :) Måtte ut jeg å hehe!'

PS: 50 cent - hate it or leave it er en nydelig sang! :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...