Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sky: Var det kjemperånetreff på hydro istad eller? :p ( Regner med at du vet sånt)

Hmm, tror jeg legger meg snart jeg.

6571247[/snapback]

Ja samtlige evakuerte sine VARME hjem for å få litt luft. Utrolig nok blei vi alle samlet på Hydro. Så ja, da vart det rånetreff på Hydro ja. Skjer titt og ofte at vi fyller opp den stasjonen på sommern ... kaffekoppen fylles der vet du!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vel, jeg er særdeles beruset og ufullendt etter en natt på byen. Men jeg holder meg til den hellige regelen "don't drink and dial".

Lenke til kommentar
Vel, jeg er særdeles beruset og ufullendt etter en natt på byen. Men jeg holder meg til den hellige regelen "don't drink and dial".

6571251[/snapback]

Om du ringer i fylla, vil ha nerver dagen etterpå, Karsten.

Du heter Karsten, right?

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
yey, bruttern kommer ikke hjem før på lørdan.. Da har han festa i 3 dager (elns) på køntrifestivalen :fun:   overnatting i telt å greier :p

6571209[/snapback]

Stakkars fyr som må være der. Det stedet er norges største høl

6571260[/snapback]

Sikkert, men får håpe han får seg no damer da :p

Lenke til kommentar
Skjer, gutter og jenter, lady's and gent's of the SO?

6571219[/snapback]

woho, ai har det morro ^^

6571245[/snapback]

Hvorfor sitter du hjemme å drikker, å ikke ute blant venner? :hmm:

6571256[/snapback]

:shrug: ja, si det

6571257[/snapback]

hmm, hvordan ble det med det bilde? :hmm:

Lenke til kommentar
Å, jeg skal hilse så mye til dere alle fra _Evolution_ som har fått seg en liten ferie på 4 uker. :)

6571250[/snapback]

Hva har han gjort?

6571253[/snapback]

Vel, jeg og _Evolution_ skulle starte en tullekrangel, men i innlegget han skrev var det ikke akuratt så veldig pen språkbruk, så posten ble slettet og han ble bannet. :(

Lenke til kommentar
yey, bruttern kommer ikke hjem før på lørdan.. Da har han festa i 3 dager (elns) på køntrifestivalen :fun:   overnatting i telt å greier :p

6571209[/snapback]

Stakkars fyr som må være der. Det stedet er norges største høl

6571260[/snapback]

Sikkert, men får håpe han får seg no damer da :p

6571262[/snapback]

Jeg tør knapt tenke på stakkaren som flyr rundt der med ølbriller og ser på masse fæle jenter som han synes ser pene ut. Vest-telemarkinger er generelt billige og

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...