Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

looOool, hvorfor drikker du underberg? og hvorfor mini-bar-flasker? hadde en kasse sånne en gang. dem havna ned skråningen gitt

6571107[/snapback]

Var i østerrike, der var det 16 års grense, så kjøpte underberg som jeg trodde var vanlig sprit, er jo 40%.

Måtte kjøpe noe smått som var lett å gjemme(pga folka) i kofferten.

Når jeg kom hjem forteller bruttern at underberger er sånnman skal drikke om morran når man er fyllesjuk. Mmmen drikker det forde, er jo 400%

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
looOool, hvorfor drikker du underberg? og hvorfor mini-bar-flasker? hadde en kasse sånne en gang. dem havna ned skråningen gitt

6571107[/snapback]

Var i østerrike, der var det 16 års grense, så kjøpte underberg som jeg trodde var vanlig sprit, er jo 40%.

Måtte kjøpe noe smått som var lett å gjemme(pga folka) i kofferten.

Når jeg kom hjem forteller bruttern at underberger er sånnman skal drikke om morran når man er fyllesjuk. Mmmen drikker det forde, er jo 400%

6571130[/snapback]

om det bare har vært 400% :love:

Lenke til kommentar
vinduet mitt står fullt opp, må alltid jage bort sånne store fluer med laaange bein. De kommer inn igjen etter jeg har kasta de ut ;O

6571137[/snapback]

Jeg hater de "fluene". De er SKUMLE og LIVSFARLIGE! :cry:

Jeg har en plan. Jeg skal drepe alle som kommer inn på rommet mitt, kappe av dem hodet for så å feste hodene på staker i vinduet mitt. Da våger ingen fler å komme inn! :evil:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Jeg hater de "fluene". De er SKUMLE og LIVSFARLIGE! :cry:

Jeg har en plan. Jeg skal drepe alle som kommer inn på rommet mitt, kappe av dem hodet for så å feste dem på staker i vinduet mitt. Da våger ingen fler å komme inn! :evil:

6571144[/snapback]

jeg kommer på besøk om 2 min ;)

Lenke til kommentar
Nei, nei, nei. Stankelben heter de. Dermed basta!

6571158[/snapback]

*denge*

Stinklestankler!

6571163[/snapback]

Jeg er mye større, sterkere og kulere enn deg, og dermed kan jeg bestemme at de heter stankelben! :mad:

EDIT: De edderkoppene med lange ben er langben. Men de som flyr og har smal kropp er superlangben. Men _egentlig_ heter de stankelben. :)

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Det er jobb om 1 time  :cry:

6571160[/snapback]

Jeg vil også jobbe :(

6571166[/snapback]

En av gledene ved å jobbe er å klage over at man jobber.

Ingenting som er så fært som å stå opp klokka 3, men det er heller ingenting som er bedre enn å komme på jobb md resten av gutta klokka 5.

Love-Hate-Relationship!

(jeg skal bruke beltet en hel dag for å teste btw, å jeg er yrkessjåfør)

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
vinduet mitt står fullt opp, må alltid jage bort sånne store fluer med laaange bein. De kommer inn igjen etter jeg har kasta de ut ;O

6571137[/snapback]

Stinklestankler?

6571156[/snapback]

Nei, nei, nei. Stankelben heter de. Dermed basta!

6571158[/snapback]

er ikke stankelben den lilla kyllingen som blir bomba av en ulv?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...